dinsdag 10 december 2013

Review: tangle

Iedereen heeft er wel eens last van; dat moment dat je weet dat je moet leren, maar dat het gewoon echt niet lukt. Vreselijk! Ik heb al een hekel aan leren en als ik dan ook nog eens heel de tijd afgeleid raak, dan heb ik er gewoon al geen zin meer in. En het komt ook wel eens voor dat ik het dan gewoon niet meer doe. Van mijn zus kreeg ik een tangle, en ze zei dat het helpt bij het leren. Vandaag heb ik een review voor jullie van de tangle!

 Zoals je hier boven ziet is de tangle van allemaal kleine buisjes gemaakt die in elkaar steken. Die buisjes kun je draaien waardoor er allemaal rondjes in komen en je kan als het waren er in 'kneden'. Je zou het een soort van stress bal kunnen noemen, alleen is het geen bal.

Wat ik heel fijn vind aan de tangle tijdens het leren is dat je aan het leren bent terwijl je niet helemaal stil zit. Ik kan geen half uur niks doen en alleen maar leren, dan word ik helemaal gek. Maar als ik de tangle vast heb terwijl ik aan het leren ben ben je eigenlijk gewoon met iets bezig, maar je hoeft er niet over na te denken. Ik merk dat ik echt minder snel afgeleid raak.

 Er is een hele promotiesite met allemaal tangle informatie. Als je die wilt bekijken klik dan hier.

Als jij je een beetje herkent in wat ik net gezegd heb, dan is de tangle echt een aanrader voor jou! Voor mij werkt het in ieder geval heel goed, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het bij jou helemaal niet werkt. Je kunt de tangle kopen bij de intertoys voor €4,99.

Lijkt dit je wel wat? Of denk je dat het helemaal niks voor jou is?

Liefs,
Marielle

Live the life you imagine. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten