zaterdag 1 februari 2014

Maandelijkse kletspraatje // januari 2014


Marielle, weet je nog toen je aan het begin van dit jaar zei dat je weer meer wou bloggen..? Ja ik weet het nog. En ik ben mijn blog dan ook zeker niet vergeten. Ik vind het wel gewoon echt heel lastig om alles zo te plannen dat ik alles kan blijven doen wat ik wil en alle verplichtingen ook nog eens kan doen. In het artikel van vandaag zal ik jullie weer eens even bijpraten over mijn afgelopen maand.

Een nieuw jaar, het gaat nu alweer veel te snel!
De eerste maand van januari is gewoon alweer voorbij. De tijd gaat me echt veel te snel, ik had zoveel plannen voor dit jaar. Maar ik heb het zo druk dat ik er helemaal geen tijd voor heb. Toch vind ik niet dat ik afgelopen maand niets heb gedaan wat ik leuk vind. Ik ben namelijk gewoon naar Amsterdam geweest (verder in het artikel meer!) en ik doe heel erg mijn best op school en dat was ook zeker de bedoeling. Ik kijk redelijk veel films en ik heb het eerste seizoen van prison break gezien. Ik ben dan ook net begonnen aan seizoen twee (van de vier delen). Maar dus. De tijd gaat gewoon echt heel snel. Ergens vind ik dat niet heel erg, want ik wil echt heel erg graag 18 worden. Als ik 18 ben ga ik namelijk als het goed is mijn eindexamen doen en dan kan ik daarna eindelijk gaan studeren! Ik heb er nu al zin in...


School
Zoals ik al zei heb ik deze maand heel erg mijn best gedaan voor school en het resultaat mag er wezen want ik sta op het moment geen één onvoldoende. Oké ik doe dit jaar voor de tweede keer. Maar ik kan totaal geen scheikunde, natuurkunde en wiskunde. Dus eigenlijk vind ik dat ik er best trots op mag zijn. Ik moet het natuurlijk nog wel even zo vol houden. Maar dat ben ik zeker van plan! Mijn cijfers: Nederlands: 5,9 Frans: 5,7 Duits: 6.5 Engels: 8,0 geschiedenis: 8,0 aardrijkskunde: 5,8 wiskunde: 6,4 economie: 7,3 muziek: 6,9 lichamelijke opvoeding: 8,0 levo: 6,4 BV: 6,7 natuurkunde: 6,3 scheikunde: 7,1. BAM Het zijn niet echt wat je zegt ster-leerling cijfers. Maar ik wil naast school ook nog een beetje een leven hebben. En als ik voor alles een 7 wil staan, gaat dat hem waarschijnlijk niet worden. Wel wil ik voor alles een goede 6 gaan staan in plaats van een 5,5.. Dus dat word nog even keihard mijn best doen en daarna door naar een (welverdiende) zomervakantie.


Zomervakantie!
Zo ver weg... En toch alweer zo dichtbij. Vorige zomervakantie was de meest vreselijke en uiteindelijk toch echt mijn beste zomervakantie die ik tot nu toe ooit heb meegemaakt. Ik had helemaal niks te doen in de vakantie het enige wat ik echt heb gedaan is bloggen. Maar aan het einde van de vakantie deed ik mee aan het vakantiespel en dat maakte eigenlijk mijn hele vakantie goed. Dit jaar zal het denk ik heel anders zijn, omdat ik dan echt hard mijn best heb gedaan voor school vorig jaar niet nee, ik ging toch niet meer over. En hij zal al goed beginnen: ik ga namelijk met een deel van mijn klas en van andere klassen naar SOLDAAT VAN ORANJE!!! Aaaahh ik heb er echt zoveel zin in! En daarna dus lekker vakantie waarin ik (hoop ik) heel veel naar het strand ga en héééél veel foto's ga maken. Dus ja, ik heb er alweer helemaal zin in.

Dagje Amsterdam 
Afgelopen zondag ben ik naar Amsterdam geweest samen met Sam. Ik ging namelijk auditie doen voor pijnstillers. Ik had er heel veel zin in, maar mijn auditie ging ontzettend slecht.. Helaas! Ik weet dan ook zeker dat ik niet door ben naar de volgende ronde, wat ik natuurlijk heel jammer vind maar ik weet zeker dat er meer kansen voor me gaan komen en die ga ik dan ook zeker nemen!
Toen ik klaar was met de auditie (rond half 11) zijn we nog even naar het centrum van Amsterdam gedaan. En ja, je mag ons voor gek verklaren want we hebben er helemaal niks gedaan. Maar ik vond het zo leuk!! We hebben gewoon lekker door Amsterdam gelopen en ik heb er echt heel erg van genoten. Daarna zijn we met de trein naar schiphol gegaan. Daar zijn we op het dak even vliegtuigen wezen kijken. Ik vond het zo vet! Ik kan me niet herinneren dat ik voor zondag ooit echt op schiphol ben geweest ik heb nog nooit gevlogen. Ik kreeg wel echt heel veel zin om naar het buitenland te gaan. Maar al zou je me daar neergezet hebben om 10 uur ´s ochtends en me om 8 uur ´s avonds pas weer ophalen, zou je me denk ik nog mee moeten trekken naar de auto ook. Ik kon daar echt wel blijven staan, maar anders zouden we de bus missen
dus ik heb maar 2 vliegtuigen zien opstijgen.
Al met al was het dus een super leuk dagje en ik ben echt heel erg blij dat mijn lieve vriendje met me mee is gegaan. ♥

Blog komende maand: Wat kun je verwachten?
Afgelopen maand is het vaker bloggen niet echt gelukt. Ik ga zeker mijn best doen komende maand, maar ik kan niks beloven. Ik zal de komende maand naast random fotografie ook gewoon losse fotografie gaan plaatsen. Dus gewoon foto´s in één thema, omdat ik dat soort artikels ook leuk vind. Natuurlijk komen er ook gewoon swatches/reviews/favorieten noem maar op, maar fotoartikels zullen vaker op ATOM komen in februari.

Wat heb jij afgelopen maand allemaal meegemaakt?

Liefs,
Marielle

One day you'll just be a memory for people, make sure you're a good one.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten