dinsdag 4 februari 2014

Fairy tale tag

Een van de meest confronterende dingen is jou manier van denken (over jezelf) aan andere vertellen. Maar in de tag van vandaag ga ik het toch echt aan. Ik vond deze tag op uniquelifepassion. Ik vond het zo leuk dat het vanuit de sprookjes figuren is gevraagd! Lees snel meer voor antwoorden op vragen zoals "noem een zwakte in je karakter" "wat maakt een persoon mooi in jou ogen" en "wat is je mentale leeftijd".


Sneeuwwitje: Beschouw jij jezelf als mooi?
Nee ik zie mezelf niet als mooi. Natuurlijk is ieder mens uniek. Maar er zijn zeker mensen die wat minder knap zijn dan andere mensen. Ik zie mezelf eigenlijk als een beetje een gemiddeld persoon. Ik vergelijk mezelf dan ook heel snel met andere mensen, dat is stiekem wel echt heel slecht voor je zelfbeeld... Maar het gaat eigenlijk gewoon een soort automatisch.

Doornroosje: Hoeveel uren slaap jij elke nacht?
Ik slaap niet ongelooflijk veel, ik hou van slapen maar tegelijkertijd ook weer helemaal niet. Ik heb helemaal geen tijd om te slapen ik wil/moet nog zoveel leuke dingen doen en nog zoveel meemaken! Ik heb helemaal geen tijd om 9 à 10 uur op bed te liggen. Ik slaap dan ook gemiddeld zo'n 7/8 uur per nacht. (soms minder, soms meer natuurlijk)

Assepoester: Heb je een avondklok?
Als ik een week ofzo pas om 12 uur ben gaan slapen voel ik op een gegeven moment om 9 uur mijn ogen wel echt dicht gaan. Maar echt een avondklok heb ik niet nee.


Raponsje: Hou je ervan om buiten te zijn?
Ja! Ik houd er echt van om buiten te zijn. Foto's schieten, hondje uitlaten, ik kan daar echt heel erg van genieten!

Roodkapje: Vertrouw je een onbekenden snel?
Ik was eerst van plan om nee te gaan typen, met een hele uitleg waarom dan wel niet. Maar toen bedacht ik me dat ik mijn vriend pas zo'n twee weken kon toen we een relatie kregen... Dus ja ik denk dat ik onbekende best wel snel kan vertrouwen ja.

De wolf en de zeven geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Ik ben echt ongelooflijk makkelijk voor de gek te houden. Ik probeer mezelf er altijd een beetje van te overtuigen dat het niet zo is, maar ehh... ja.. Ik ben echt heel erg makkelijk voor de gek te houden.

De zeven raven: Heb je zusjes/broertjes en zo ja, wat is je relatie met hen?
Ik heb twee zussen en één broertje. Ik hou echt super veel van hun en ik zou echt niet weten waar ik zonder mijn familie zou zijn. Maar soms... GRRR! ♥


Belle en het beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Als iemand helemaal zichzelf is. Zoveel mensen laten zich door onze maatschappij helemaal meeslepen in hun gedrag, wat ze dragen, wat ze doen etc. En ik vind het dan zo gaaf als iemand helemaal zichzelf durft te zijn en te doen wat die persoon leuk vind.

De kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Liegen! Lekker tegenstrijdig want van acteren houd ik dan wel weer héél veel. Maar ik heb echt een hekel aan tegen mensen liegen. Al helemaal als die persoon heel dicht bij mij staan. Ik heb er ook echt een hekel aan als andere mensen liegen. Gewoon omdat je ze dan niet meer zo goed kunt vertrouwen als je erachter komt.

Sjaak en de bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Ik zou het heel eerlijk gezegd echt niet weten! We hebben wel planten hoor, daar niet van. Maar ik zou echt niet weten hoe ze heten... En als ik heel eerlijk ben kan het me ook niet echt schelen.



De gelaarsde kat: Heb je huisdieren?
Ja! Ik heb een hondje genaamd Benzey (Mercedes Fielefiefel). Het is een matteeuws leeuwtje en hij is inmiddels alweer bijna 7!

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Ik kan van heel vrolijk ineens heel sacherijnig worden. Ik weet niet zo goed waardoor (puberteit...?), maar het is wel heel erg irritant.

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Ik heb eigenlijk heel veel wensen... Ik heb niet echt één specifieke wens. Ik wil heel graag (weer) wat meer doen met acteren (ik doe dit al sinds mijn twaalfde geloof ik) en met fotograferen. Ook wil ik graaf reizen, mijn havo diploma halen en mijn rijbewijs! Genoeg wensen, nu nog tijd en geld vinden om het allemaal waar te maken!

Peter pan: Wat is je mentale leeftijd? 
Ik ben 15 (in mei 16), maar soms voel ik me echt 18 ofzo. Ik weet niet precies waardoor dat komt. Vooral door dingen die je meemaakt ga je anders denken, denk ik.

De sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Mijn meest waardevolle bezit... Pfoe lastig! Ik heb genoeg spullen die een emotionele waarde hebben. Maar het meest waardevolle als in wat ik zelf heb gekocht is toch echt mijn camera. Ik heb hem helemaal zelf betaalt en dat is toch wel iets om trots op te zijn denk ik. En ik ben er zeker nog elke dag enorm blij mee, omdat hij echt hele mooie foto's maakt en ik toch wel graag iets met fotografie wil gaan doen (denk ik, er zijn zoveel dingen leuk om te doen...).

Ja. Dat klopt deze foto heeft helemaal niks met dit verhaal te maken.

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je een lui persoon of werk je hard?
Ik zie mezelf toch eerder als een hard werkend persoon. Ik werk gemiddeld 10 à 11 uur. En daarnaast school waar ik best wel hard mijn best voor moet doen. En ik speel ook nog eens toneel. Veel tijd om lui op de bank te zitten is er niet echt bij. Al helemaal, omdat als ik tijd heb ik toch wel heel erg graag even aan mijn blog wil werken...

De stuk gedanste schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Ja! Ik vind het super leuk om naar feestjes te gaan. Alleen is er binnen mijn leeftijdsgroep een beetje het probleem dat je niks mag door het alcoholverbod voor mensen onder de 18 jaar. Niet dat ik daar last van heb, maar daardoor zijn er wel veel minder feestjes en dergelijke voor mensen van mijn leeftijd. Maar ik houd wel van feestjes.

De nieuwe kleding van de keizer: Geef je veel om kleding?
Ja, wat je aan hebt zorgt toch voor de eerste indruk. Alleen merk ik wel heel erg dat het me in de zomer veel meer uitmaakt wat ik aan heb, dan in de winter. Maar dat komt ook omdat ik veel minder leuke kleding heb voor de winter...

Het knappe snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Nee. Ik ben namelijk best wel een beetje een watje, als er ik in het donker de hond uit moet laten en er een man langs loop doe ik het al bijna in mijn broek, dus echt dapper ben ik niet..

De prinses op de erwt: Ben je gevoelig?
Ja. Ik ben best een gevoelig meisje denk ik. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen, maar ik denk wel dat ik een gevoelig meisje ben.

Dit was de tag alweer! Zelf vind ik hem echt super leuk. Neem hem gerust over :).

Wat is jou mentale leeftijd?

Liefs,
Marielle

Be the best version of you.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten