woensdag 5 februari 2014

Moviechallenge januari


De eerste update van mijn moviechallenge! Beter laat dan nooit...? Afgelopen maand heb ik niet heel veel films gekeken, namelijk maar vijf. Wel heb ik het hele eerste seizoen van prison break gekeken, maar dat telt natuurlijk niet als film... In het artikel van vandaag zal ik het kort over alle films hebben. En vertellen wat ik er van vond en alles!

The internship

Een korte samenvatting: The internship gaat over twee mannen die opzoek moeten naar een nieuwe baan. Ze komen terecht bij google en lopen daar een soort stage met allemaal mensen die jonger zijn dan dat zij zijn. Ze moeten verschillende opdrachten doen en als ze die winnen mogen ze blijven bij google. 
Mijn mening: Ik vond het een leuke film. Ik wou hem van tevoren graag zien want Dylan O'Brien speelt erin... Maar als je echt een goede film wilt zien is dit geen aanrader. Maar als je gewoon even een film wilt waar je bij kan lachen is dit zeker een geschikte!
Cijfer: 7,2 

Gnomeo & Juliet

Een korte samenvatting: De film Gnomeo en Juliet gaat over tuinkabouters uit verschillende tuinen. Gnomeo is een "blauwe" Juliet een "rode" en je raad het al rood en blauw gaan niet samen. Gnomeo en Juliet worden verliefd, maar Gnomeo lijkt te sneuvelen door een vrachtwagen. Komen de geliefdes bij elkaar? Of wacht hen beide een tragische dood.. ? 
Mijn mening: Ik ben gewoon echt gek op van die animatiefilms (en disneyfilms..!). Gnomeo en Juliet stond dan ook zeker op mijn lijstje van films die ik ooit eens wou zien. Als je net als ik stiekem wel van animatiefilms houd is dit zeker een aanrader, voor op een rustige zondag ofzo! :)
Cijfer: 7,8

Love wrecked

Een korte samenvatting: Een meisje genaamd Jenny is dol op een wereldberoemde superster. Ze gaat werken met haar beste vriend in een hotel waar de desbetreffende superster regelmatig word gespot. Uiteindelijk komt Jenny met haar grote liefde op een strand. Of ze daar ooit nog weg komen... ?
Mijn mening: De film is lekker voorspelbaar, maar wel super leuk om op bijvooorbeeld een meidenavond te kijken. Een aanrader op samen met je vriend/date/broertje etc. te kijken is het zeker niet.
Cijfer: 6,8

Blonde ambition

Een korte samenvatting: Katie gaat naar "the city that never sleeps" New York! Om daar haar vriend te verrassen voor valentijnsdag. Maar het pakt allemaal iets anders uit, na een grote teleurstelling besluit Katie toch in NY te blijven ze vind een baan en werkt er keihard voor. Maar natuurlijk is er een vrouw die alles dwarsboomt.
Mijn mening: Het is een topfilm als je een avondje niks te doen hebt en je lekker op de bank wilt hangen. Zeker een aanrader voor de vrouwen onder ons die van romantische comedies houden!
Cijfer: 6,8

Note: Sorry ik krijg het lettertype hiervan op de een of andere manier niet meer normaal... 
World war Z


Een korte samenvatting: Er is een "zombie-epidemie" uitgebroken. En het is niet te stoppen. Langzaam word de hele bevolking hondsdol en niemand weet wat de oorzaak ervan is. Natuurlijk is er een held Brad Pitt die probeert de oorzaak te vinden of hoe het moet stoppen. Zal de hele wereld hondsdol worden? Of slechts de helft... 

Mijn mening: De meest spectaculaire film die ik in een lange tijd heb gezien. Hij is vet om te zien, maar ik zou hem nooit in mijn eentje kijken! Wel een aanrader als je van zombiefilms houd!
Cijfer: 7,0
Welk van deze films heb jij wel eens gezien?
Liefs,
Marielle
We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we're curious. And curiosity keeps leading us down new paths ♥ ~ Walt Disney

Geen opmerkingen:

Een reactie posten