donderdag 6 februari 2014

oude blogfoto's

Ik zat laatst eens door mijn foto's te kijken en toen zag ik dat ik nog allemaal foto's heb die van één van mijn vorige blogs afkomen. In het artikel van vandaag zal ik deze foto's laten zien en er onder zetten waarom de foto op mijn blog stond! Veel lees en kijk plezier :).


Wauw echt de kwaliteit van deze foto's... Mooi man!  Dit waren al mijn mascara's twee jaar geleden ofzo. Eigenlijk zijn het er best veel. Die blauwe die je ziet, die van essence kocht ik een keer in een vakantie volgens mij zat ik toen nog in groep 8. Het was de allereerste mascara die ik zelf kocht. En die sexy curves mascara van rimmel london is de beste mascara die ik tot nu toe ooit heb gehad.
 Deze twee lipglossjes kwamen bij de Bart Smit vandaan. Ze waren geloof ik twee euro per stuk en ik weet nog dat ik ze heel graag wou proberen. Maar ze waren lelijk, echt lelijk dat ze waren. Ook deze foto is zo mooi gemaakt, die zwarte randen. Wauw, Marielle je was echt een natuurtalent.
Deze oorbellen kreeg ik in samenwerking met een toenmalig bekende webshop. Inmiddels bestaat hij geloof ik niet meer, dus het is niet bepaald de moeite waard om de desbetreffende webshop te benoemen. De oorbellen heb ik nog steeds en over deze foto ben ik niet eens heel ontevreden! 
 Dit is denk ik de meest lieve reactie op mijn blog die ik tot nu toe heb gehad! Zo lief! In de tussentijd heb ik niks meer van Janice gehoord, maar ik vond het zo leuk dat ze zo'n reactie plaatste!
 Deze foto maakte ik toen ik naar Duitsland ging, we gingen daar namelijk shoppen. En vlak ervoor had ik mijn nagels gelakt. Het was een heel gedoe, maar wat was ik er trots op! Ik zou niet weten of ik het überhaupt nog zou kunnen, haha!
En als laatste de beginfoto van een shoplog. Deze foto is nog niet eens zo extreem lang geleden gemaakt.. Vroeger kocht ik best wel veel films. Ik zou dat zeker weer eens moeten doen..

Liefs,
Marielle

Doing what you like is freedom, liking what you do is happiness

Geen opmerkingen:

Een reactie posten