vrijdag 7 februari 2014

Swatch: pune 198

Hoi allemaal!
Vandaag heb ik een swatch voor jullie, namelijk van het meest mooie lakje die ik ooit heb gehad: pune 198 van W.I.C. by Herôme. Ik heb dit lakje denk ik anderhalf jaar geleden ongeveer gekocht bij de douglas. In het artikel van vandaag ga ik hem voor jullie 'reviewen'.

Dit is by far mijn meest gedragen lakje ooit. En hij is dan ook helaas bijna op..
 Ik vind paarse lakjes zowieso een van de mooiste kleuren nagellak (samen met rood, lekker classy). Op deze foto zie je duidelijk de glittertjes.
 Het lakje heet pune 198. Wat ik best creatief vind want het lakje had ook galaxy ofzo kunnen heten.. Maar W.I.C. besloot iets creatievers te doen. ;)
 Één laagje is bij dit lakje gewoon weg niet genoeg. Wat zeker wel een nadeel is, want ik ben heel slecht in wachten tot de nagellak droog is. Al helemaal als er dan twee/drie laagjes op moeten en de linker en de rechter hand... Vreselijk. Ik vind nagellak leuk maar het op doen vind ik eigenlijk verschrikkelijk wat een gepriegel.
Dit is het lakje met twee laagjes. En je ziet dat hij gewoon veel beter en mooier dekt zo. Ik vind het lakje écht heel erg mooi! Wat wel jammer is, is dat mijn lakje inmiddels een beetje stroperig is geworden en dus niet meer zo goed lakt.

Het lakje is niet meer te koop in de winkels, maar is nog wel hier te bestellen. Hij kost €6,49 exclusief verzendkosten.

Liefs,
Marielle

Your heart knows things, that your mind can't explain.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten