zaterdag 8 februari 2014

New in 003: flitser, galaxy S3 & een ring

Inmiddels alweer een paar weken geleden heb ik allemaal toffe nieuwe dingen gekregen/gekocht en ik heb er nog helemaal geen artikel over geschreven! Terwijl ik zeker met alles heel erg blij ben! In het artikel van vandaag ga ik jullie mijn nieuwe mobiel, mijn nieuwe flitser en mijn ring laten zien!


 Deze super mooie ring kreeg ik van mijn lieve vriend. Het had niet echt een specifieke reden. Maar hij vond de ring die ik meestal droeg lelijk. Dus hij gaf me een nieuwe ring. Hij heeft hem helemaal zelf uitgezocht. En ik moet zeggen dat hij best wel een goede smaak heeft. Ik ben super blij met de ring, ik heb hem dagelijks om.
 Dan deze lens. Een vriendin van mijn zus kocht een nieuwe camera en daar paste de sigma EF-500 DG ST flitser niet op. Toen verkocht ze hem door aan mij. Voor €30,- mocht ik hem hebben. Ik heb hem nog niet echt uitgeprobeerd. Maar in de komende vakantie ga ik daar zeker even tijd voor zoeken. Ik ben er in ieder geval enorm blij mee!
En als laatste mijn nieuwe mobiel. Een deel ervan moest ik zelf betalen het andere deel betaalde mijn moeder. Ik heb gewoon een prepaid dus geen abonnement ofzo. Ik ben er echt heel erg blij mee! (wat vinden jullie van mijn ongelooflijk mooie prinsessenhoesje?). Binnenkort zal ik een keer een artikel maken met welke apps ik allemaal gebruik etc. 
Dat waren al mijn nieuwe dingen. Verder heb ik een nieuw paar schoenen.. Maar daar had ik nog geen foto's van gemaakt. Misschien zullen jullie die nog een keer zien in een OOTD. 
Liefs,
Marielle
One day someone is going to hug you so tight. That all your broken pieces will stick back.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten