maandag 24 februari 2014

Time for some music

Iedereen heeft wel iets met muziek. Volgens mij is er niemand op deze wereld die niks met muziek heeft. Dat je een bepaald soort muziek verschrikkelijk vind is natuurlijk logisch, maar dat je alle soorten muziek stom vind kan je mij niet wijs maken. Dat komt natuurlijk vooral omdat er zoveel muziek is, dat voor wat voor type persoon je ook bent, er wel een soort is die jij leuk vind. In het artikel van vandaag ga ik het hebben over de liedjes die ik op dit moment heel veel luister.
John Doe - B.o.B & Priscilla
Ik heb het een tijdje geleden al over dit liedje gehad, maar ik moest hem echt nog een keer noemen. Ik vind het zo'n mooi liedje!
Budapest - George Ezra
Ik moet toegeven ik vond dit lied eerst vreselijk maar toen ik hem vaker had gehoord begon ik hem eigenlijk wel leuk te vinden. En nu is het een van de liedjes die ik redelijk vaak luister.
Ten feet tall - Afrojack ft. Wrabel
Toen ik dit liedje voor het eerst op de radio voorbij hoorde komen vond ik het echt een super mooi/leuk liedje. Omdat hij heel rustig begint, maar daarna komt de beat erin en kan je er helemaal los op gaan. Ik word echt vrolijk van dit liedje.
Drunk in love - Beyoncé ft JAY Z
Dit is gewoon zo'n mooi liedje. Het is weer eens wat anders, maar wel echt top. Ik vind Beyoncé zowieso echt heel goed, maar met dit nummer bewijst ze zichzelf maar weer eens!
Zusje - Ronnie flex ft Mr. Polska
Sorry fans, maar wat een baggerlied vind ik dit zeg. Ik hoorde hem voor het eerst toen ik er per ongeluk op klikte op youtube. Maar nu staat hij op spotify in de 3FM mega top 50. En aangezien ik die playlist meestal aan heb staan, hoorde ik hem daar ineens. Nou toen kwam ik tot de conclusie dat het een leuke poging was, maar niet echt een succes wat mij betreft. Het is wel echt een tekst die je de hele dag in je hoofd houd! Wees gewaarschuwd.
Demons - Imagine dragons
Wauw! Echt wat een mooi nummer vind ik dit. Het lijkt allemaal te kloppen in het ritme. De lyrics is ook echt heel erg mooi. 
Millionaires - The script
Ik heb mijn liefde voor the script weer helemaal gevonden. Ik vond ze super goed, maar toen had ik één van hun liedjes een beetje te vaak gehoord en was ik even helemaal klaar met ze. Maar laatst zag ik op een blog dit liedje en toen dacht ik ja.. ze zijn echt goed.
Welke liedjes luister jij meestal? 
Liefs,
Marielle

If you can see it, you can have it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten