vrijdag 7 maart 2014

99gram.nl

Toen ik op zoek was naar een BMI meter op google, kwam ik op een super handige site terecht! Namelijk www.99gram.nl. Aangezien de meeste van mijn volgers pubers zijn, dacht ik dat sommige van jullie misschien écht iets aan deze site kunnen hebben! Dus ik besloot er een artikel over te schrijven! Lees snel verder om alles over 99gram.nl te weten te komen.

Allereerst moet ik even zeggen hoe schattig de website er wel niet uit ziet! Ik krijg er echt zin in om gewoon de informatie te lezen. Ook is de site heel handig ingedeeld. Je kunt op de site terecht als je eetproblemen hebt, meer over je uiterlijk wilt weten, over de puberteit. Al die kleine dingetjes die toch wel belangrijk zijn om te weten, maar je niet kunt weten als niemand het je ooit vertelt heeft.
Dit is ongeveer de verdeling van de onderwerpen. Maar als je onder je onderwerp geen geschikte informatie kunt vinden, kun je ook met een van de deskundige chatten of een mailtje sturen. Zelf heb ik met iemand gechat, om te kijken hoe dat word geregeld en omdat ik zelf ook graag iets wou weten. 
De chat was heel fijn, de desbetreffende mevrouw was erg aardig en begripvol. Ze heeft me enorm proberen te helpen. Eerst liet ze me zelf vertellen wat het probleem was. Dus dat had ik uitgebreid uitgelegd (dit is belangrijk, zodat de deskundige zo goed mogelijk informatie kan geven) waarna ze me een aantal dingen heeft uitgelegd en tips heeft gegeven. Heel fijn!
Verder is de site gewoon enorm leuk vormgegeven. Het is overzichtelijk, leuk en enorm leerzaam. Ook is er een forum voor als je een vraag hebt aan leeftijdgenootjes die met dezelfde problemen rond lopen, of die misschien wel een goed advies voor je hebben. Maar zelf heb ik het nooit zo op de forums, omdat mensen elkaar daar heel snel afkatten naar mijn idee. Maar misschien heb jij wel heel veel steun aan het forum! Dus ik zou zeker even een kijkje nemen!
Liefs,
Marielle


Be the girl his ex-girlfriend will hate, his mom will love and that he will never forget

Geen opmerkingen:

Een reactie posten