zaterdag 8 maart 2014

Swatch: 3x safari

Nagellak die je voor €1,- op de markt kunt kopen en die ook nog eens goed zijn? Ik had er zo mijn twijfels bij. Maar de 3 lakjes die ik in het artikel van vandaag ga behandelen bewijzen het wel degelijk! Lees snel verder om de goede lakjes van safari te bekijken! 
Als eerst deze donkerbruine kleur nummer 253. Ik zou niet weten waarom ik deze kleur heb eigenlijk. Want het is niet zo alsof ik bruin nou een leuke kleur vind om op mijn nagels te smeren. Misschien met de gedachte om een nailart mee te maken ofzo. Maar dat kan ik eigenlijk helemaal niet dus ja... 
Sorry ik zie nu pas dat ik mijn nagels (op alle foto's) echt helemaal niet netjes heb gelakt haha! En die moedervlek op mijn hand valt me nu eigenlijk ook pas op... Maar goed het lakje: de lak dekte in één keer en op deze foto komt het licht van het zonnetje en niet van mijn flitser. Ook nog eens iets: het lakje was niet zo streperig!
 Dan deze paars/roze achtige kleur in nummer 25. Ik vind het eigenlijk best een mooi lakje om te zien. Als je je afvraagt wat de achtergrond is: dat is een bladzijde uit mijn wreck this journal.
Ook dit lakje dekte in één keer en ook hier heb ik geen flits gebruikt.
 En last but not least nummer 22. Een beetje een meisjesachtige roze kleurtje.
En net als beide andere lakjes dekte dit lakje in één keer en heb ik voor de foto geen flitser gebruikt. In het flesje ziet de kleur er wel wat donkerder uit dan op mijn nagels maar het blijft een mooi lakje die ik al aardig vaak heb gedragen.

Maar ik heb ook veel kritiek over safari gelezen, dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat alle lakjes echt goed dekken en fijn zijn. Volgens mij ligt dat er wel een beetje aan per lakje, maar dat is met bijna alle merken.
Liefs,
Marielle
Miracles happen everyday, don't give up.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten