zondag 30 maart 2014

HOERAAAA atouchofmarielle 1 jaar!

Vandaag is het precies één jaar geleden dat mijn eerste artikel op ATOM verscheen. Inmiddels kun je dat artikel niet meer terug vinden, maar in het artikel van vandaag zal ik laten zien wat er precies in dat artikel stond. Verder ga ik even kletsen over wat blogstatistieken. HAPPY BIRTHDAY ATOM!

Ik heb er heel lang over nagedacht over wat ik nou precies in dit artikel wou zetten. Ik bedoel 1 jaar bloggen op dezelfde blog is toch wel een mijlpaal. Het aller eerste artikel dat online kwam op A touch of Marielle:
 Lieve meiden, 
Ik vind dat ik jullie nog al wat verschuldigd ben. Want hoe vaak ben ik al wel van blog veranderd.. Ja 6 keer. En aangezien ik onder andere van Wendy al de vraag kreeg waarom. Dacht ik dat het wel een goed idee zou zijn om dat gelijk in een artikel duidelijk te maken. Van de 6 blogs bezit ik er nog 2. Per 'kopje' kun je lezen wat er gebeurd is. Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen. Wel wil nog even duidelijk maken dat ik niet meer van blog ga veranderen. Wel ben ik van plan om er .nl van te gaan maken in plaats van .blogspot.nl. Maar dit zal allemaal in te verre toekomst pas plaats vinden! 
 mbb-style 
Mijn aller aller aller eerste blog ook. Wauw wat vond ik het blogger wereldje mooi. Iedereen leek zo aardig! Ook op BBB leerde ik veel leuke meiden 'kennen' Maar toen ik na de zomervakantie in een nieuwe klas kwam. Vond iedereen het raar wat ik deed. Ze lachte me uit. En ik negeerde het. Slechtste beslissing ever. Je moet echt je bek open trekken wil je dat er iets veranderd. Maar goed. Ik verwijderde alles. Niemand zou meer kunnen zien wat mbb-style was. 
mbb-nails 
Hier heb ik eigenlijk nooit iets meegedaan dus eigenlijk telt deze helemaal niet... 
undercover-beauty 
Nog een blog waar ik 'serieus' mee zou zijn. Maar door de verhuizing liep dat plan al helemaal in het water en waren er veel gaten tussen alle artikels. Ik besloot over te gaan op wordpress. 
sevenrandomgirls 
Een blog met 6 andere meiden! Wauw wat een gaaf plan! I'm in. Deze blog bestaat nog steeds!
justUCbeauty  
De blog die ik anderhalve week heb gehad was justucbeauty. Maar wordpress vond ik uiteindelijk helemaal niks en ik besloot toch terug naar blogger te gaan. 
A touch of marielle 
En na wordpress niks te hebben gevonden besloot ik terug te gaan. En dit keer werd alles pas echt serieus. Dit is stiekem echt mijn droombaan. En ook al denk ik niet dat ik één van de weinig mensen ben die hier ook echt haar baan van kan gaan maken: dromen is altijd mogelijk ♥ 
Ik wil Kim graag bedanken aangezien zij me heeft geholpen met mijn naam en lay-out! Dus bij deze Kim: nogmaals heel erg bedankt! 
Blog jij ook? En waarom? 
Liefs Marielle
 Ja ja.. Wat een ramp he? Zoveel verschillende blogs. Stiekem heb ik nog wel een beetje spijt dat ik mbb-style heb verwijderd. Die blog was het best lopend en het was mijn eerste echte blog. Ik heb nu ook echt besloten nooit meer van blog te wisselen en gewoon keihard te werken voor A touch of Marielle.

Ik merk aan mezelf dat ik ben gegroeid in het schrijven van artikels, maar ook als persoon. Ik ben veel mondiger geworden en zelfverzekerder. Ik heb geleerd dat het oké is als je doet wat je leuk vind en dat het je niet zou moeten schelen als andere mensen het raar of gek vinden.

Deze maand heb ik de 50 volgers op bloglovin gehaald, maar helaas zijn het er inmiddels weer 48..

Hoe lang bestaat jou blog al?

Liefs,
Marielle

The only person you should try to be better than, is the 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten