maandag 31 maart 2014

Maandelijkse kletspaatje // maart 2014

Het is inmiddels alweer de 4de maand dat het maandelijkse kletspraatje online komt! In het artikel van vandaag ga ik het hebben over de ortho, school, het strand en het zwembad! Veel lees plezier. 

Onder slotjes eruit!

Op 20 maart 2014 (zet in je agenda, historisch moment!) gingen mijn slotjes er onder uit! Ik was echt als de dood om naar de ortho toe te gaan, aangezien ik heel veel verschillende verhalen heb gehoord over dat het echt erg pijn zou doen. Maar toen ik eenmaal in de stoel zat, was alleen het eraf boren van de lijm erg vervelend. De ortho stopte zelfs even om te vragen of het nog ging ik heb een vreselijke ortho dus het was een wonder. Op 17 april mogen mijn slotjes er boven uit, maar misschien moet ik die afspraak nog verzetten in verband met de toetsweek.

School

Op school gaat het nog steeds erg goed en het ziet er naar uit dat ik gewoon over ga. Ik sta geen tekorten. Tenzij ik mijn Frans proefwerk heb verpest, dan sta ik er wel weer 1. Maar voor nu gaat het echt ontzettend goed en mag ik best trots zijn op mijn resultaten. 
deze foto is van zomer 2013 toen ik met mijn zus naar het strand ging, de foto is gemaakt met mijn mobiel

Strand

Verder ging ik op 9 maart met mijn vriendje naar het strand. Dat is echt iets waar ik heel erg van kan genieten ik ben gek op het strand. Later wil ik graag in een plaats wonen vlak bij het strand. En als dat niet kan ga ik gewoon in de zomer elke vrije dag naar het strand doe. Ik ben gewoon echt gek op het strand! Al helemaal als het heel warm is. Korte broek aan en gaan :)!

Zwemmen

Tot slot wil ik nog even vertellen dat ik samen met een vriendin voor het eerst sinds te zomervakantie weer eens ben gaan zwemmen! Ik hou echt van zwemmen, alleen ik doe het veel te weinig. Net als fotograferen dat zou ik ook echt vaker moeten doen. Maar ik heb afgesproken dat we vaker gaan zwemmen (1x per maand ofzo). Ik heb echt nu alweer zin om te gaan zwemmen! Haha. 
Je merkt wel dat ik deze maand niet heel veel dingen heb gedaan wat echt interessant is om te weten. Maar toch vind ik het lekker om zo nu en dan lekker wat onzin te vertellen.. Dus ja.
Wat heb jij afgelopen maand allemaal gedaan/meegemaakt?
Liefs,
Marielle

The darkest nights produce the brightest stars. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten