dinsdag 1 april 2014

Shoplog 005: 28/03/2014

Of nou ja... shoplog? Krijg alles van je zus-en-moeder-log. Want ja.. Ik heb eigenlijk geen van alle spullen, die ik in de "shoplog" van vandaag, zelf gekocht. Maar ik heb alles gekregen... Ik heb nieuwe schoenen, iets wat eruit ziet als hoestdrank maar het niet is! en oortjes gekregen. Lees snel verder om mijn nieuwe schoenen te bekijken en om te weten te komen wat dat flesje is!
Laat ik maar met het meest oninteressante voorwerp beginnen. Namelijk deze oortjes. Ze komen gewoon bij de action vandaan geloof ik, maar het verhaal erachter is misschien wel leuk om even te vertellen. Mijn zus had laatst mijn oortjes geleend en dat mocht als ik ze maar weer terug kreeg. Toen vroeg ze of ze mijn oortjes mocht houden, prima als ik maar nieuwe krijg (ik had op dat moment nog 2 paar andere oortjes). Maar nu waren allebei de andere oortjes ook stuk gegaan, dus ik zeg tegen mijn zus ik krijg nog oortjes van je! Dus voila. Hier zijn ze dan. :)
Toen ik in de kruidvat was met mijn moeder opzoek naar make-up remover (normaal heb ik altijd make-up remover van de etos, maar we waren dichter bij de kruidvat dus ja luiheid) zagen we dit flesje. En het deed me zó erg denken aan hoestsiroop. Ik moest hem gewoon hebben alleen al omdat dat flesje zo ongelooflijk leuk is! Deze make-up remover kost €1,99.
 
Zelfs ik dacht even slik.. toen ik deze vans zag en mijn moeder vroeg vind je dit niks? Ik wou heel erg graag vans, maar eigenlijk had ik een ander op het oog. Toen mijn moeder vroeg of ik dit niks vond dacht ik eigenlijk zijn ze echt tof. Ik heb altijd wel een beetje van die opvallende dingen (rode laarzen, roze fiets..) Dus ja.. Deze schoenen komen bij de kruidvat vandaan en kostte €34,95.

Liefs,
Marielle
Stop wishing, start doing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten