woensdag 2 april 2014

Spiegel outfitje

Aangezien ik nog geen statief heb kan ik nog geen "normale" outfit artikels maken, zodra ik ooit in mijn leven een statief heb. Of als iemand me wilt helpen met outfit foto's, komen die online! Maar voor vandaag heb ik even een spiegel outfitje! Lees snel verder om de outfit te bekijken.

Ik weet niet meer waar die top vandaan komt en het staat er ook niet in. Dat spijkerachtige jasje komt bij de H&M vandaan. Ik heb hem ongeveer een jaar geleden gekocht en ik geloof niet dat hij nog te koop is.
Ik word zo vrolijk van deze top! Hij zit lekker losjes, maar het lijkt niet alsof je één of andere vuilniszak bent. Dit is echt een van mijn favoriete topjes die ik heb! 

Deze broek komt bij Only vandaan en hij zit echt super lekker!

 Deze britsh knights heb ik besteld op www.zalando.nl. Ze zijn nog gewoon te koop. Ik raad ze je alleen aan als je ze voor de winter koopt want van binnen zit een soort wol om je voeten lekker warm te houden en dat heb je niet nodig in de zomer.

Liefs,
Marielle
You haven't failed until you quit trying. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten