vrijdag 4 april 2014

Swatch: 605 purple reign

Eindelijk weer een swatch op A touch of Marielle! Want dat is inmiddels ook alweer 28 dagen geleden (als ik een beetje kan tellen). En het meest ernstige van dit verhaal is dat ik de foto's echt alweer een maand geleden heb geschoten... Lees snel verder om het lakje 605 Purple Reign te bekijken.

Het kwastje van Rimmel London is niet extreem speciaal, inmiddels zijn we er met zijn alle wel aan gewend geraakt dat er dikke kwastjes zitten bij nagellakpotjes. Zelf moet ik dan ook meestal een beetje wennen als ik ineens met een dun kwastje lak!
Het lakje dekt opzich redelijk goed in één keer. Hier lijkt dat niet echt zo doordat de foto in de zon is gemaakt. Wat je hier wel goed op de foto ziet is dat het lakje bij één laagje een beetje streperig is en dat hij (zie mijn wijsvinger) een klein beetje belletjes heeft.
Op deze foto zie je wel dat als het echt zonnig is buiten en je buiten zit, je nagellak er misschien een beetje gek uit ziet. Verder zie je op de foto ook heel goed hoe raar mijn vingers zijn...
Dit is de lak met twee laagjes. Je ziet dat hij een stuk mooier dekt en dat hij niet zo streperig en doorschijnend is.
De lak was nog niet helemaal droog, maar ik moest en zou de foto alvast maken, dus vandaar dat de lak links nog wat lichter is dan rechts. De lakjes van Rimmel London zijn te koop bij onder andere kruidvat en trekpleister voor €4,99. 

Liefs,
Marielle
Be proud of yourself. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten