zaterdag 5 april 2014

Update: blogboekje

Zoals de meeste bloggers heb ook ik een blogboekje. Ik heb volgens mij al eens eerder mijn oude blogboekje laten zien, maar dat artikel kun je niet meer vinden op ATOM. Vandaar dat ik besloot een nieuw artikel erover te schrijven. Daarbij heb ik ook een nieuw boekje. Dus er valt genoeg te vertellen! 


 Mijn boekje heeft een ringband en bevat 250 bladzijdes. Hij komt bij de hema vandaan en kostte €2,- Wat ik heel fijn vind aan het boekje is dat je er makkelijk bladzijdes uit kunt scheuren, maar ook dat hij 4 verschillende tabbladen heeft. Achter mijn eerste tab zitten al mijn blogideeën. Wat ik enorm handig vind, omdat als ik dan een keer inspiratieloos ben ik meteen van alles kan opzoeken en genoeg leuke dingen kan bedenken!










Achter de tweede tab zitten allerlei tips en typische blog dingetjes die handig zijn om te weten. Al deze tips komen van andere blogs of uit tijdschriften. Een voorbeeld is de twee foto's hierboven. Inmiddels ken ik de meeste tips die in mijn blogboekje staan wel, maar het is heel motiverend als ik even een blogdipje heb!

Van de derde tab heb ik geen foto's, want die heb ik per ongluk verwijderd. Maar achter de derde zitten blogplanningen. Hier houd ik bij welk artikel wanneer online is gekomen en welke nog online komt. Zo zie ik ook makkelijk wat ik al wel en wat ik nog niet heb gedaan. En is het ook overzichtelijk en komen er niet zo snel twee dezelfde soort artikels achter elkaar online.
Achter de laatste tab zitten een beetje onbelangrijke dingen. Zoals welke lakjes ik heb. Als ik een review over een bepaald lakje heb geschreven schrijf ik achter de lak een rode R zodat ook dat een beetje overzichtelijk blijft! 
Heb jij een blogboekje?
Liefs,
Marielle

Don't count the days, make the days count. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten