zondag 9 maart 2014

Mijn drie favorieten truien

We kunnen wel zeggen denk ik zo dat de winter voorbij is. Of nou ja winter? Er is geen sneeuw gevallen en we hebben ook niet op natuurijs kunnen schaatsen dus echt winter is het naar mijn idee niet geweest. En officieel is de winter natuurlijk ook nog niet voorbij, maar het zonnetje breekt redelijk vaak voor en dus krijgen mensen last van lentekriebels! In het artikel van vandaag laat ik drie truien zien die ik de afgelopen "winter" het meest heb gedragen.

 Als eerste deze trui van de C&A ik heb deze trui echt heel vaak gedragen en hij is dan ook al redelijk verwassen (helaas want dat wil zeggen dat hij er steeds slechter uit ziet en ik weer nieuwe truien moet kopen, wat dan wel weer leuk is). Deze trui kostte geloof ik een tientje maar dat weet ik niet meer zeker!
 De kleur komt op de onderstaande foto wat beter over dan op deze! Deze trui komt bij de New Yorker vandaan en kostte geloof ik €14,95.
 Wat ik zo leuk vind aan de trui is dat hij niet alleen maar bordeaux rood is (wat ik echt een super leuke kleur vind), maar dat hij ook nog een patroontje aan allebei de kanten van de mouwen en op de zij heeft.
En als laatste mijn coca-cola trui van de primark. Ik heb echt geen idee meer hoe duur deze was ik geloof tussen de €8 en €16 euro. Maar ik weet het echt niet meer! Ik draag deze trui redelijk vaak, omdat hij gewoon lekker zit. Het is trouwens niet dat ik cola echt lekker vind, maar ik vond de trui lekker hipster dus ik wou hem gewoon graag hebben haha!

Liefs,
Marielle

The greatest pleasure in life, is doing what people say you cannot do.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten