maandag 10 maart 2014

Weet je nog? goSupermodel

Vroeger speelde ik 24/7 goSupermodel, misschien kennen jullie het ook wel! GoSupermodel is een spel voor meisjes tussen de 7 en 16 jaar oud, tenminste dat zeggen ze zelf. Ik zou eerder zeggen voor kinderen tussen de 10 en 13 jaar. Zelf speelde ik het tot mijn 13/14de geloof ik.  Als je nu denkt Marielle waar heb je het over of denkt ooohh goSupermodel dat ken ik nog wel lees dan snel verder voor wat oude herinneringen

GSM (de afkorting van goSupermodel) was héél bekend onder de kinderen. Ik weet niet of dat nu nog steeds zo is. Ik zal even kort uitleggen wat je allemaal kunt doen op GSM:
- Spelletjes spelen om goMoney (geld) te verdienen.
- Nieuwe kleren kopen.
- Magazines schrijven.
- Je model aankleden.
- Forums lezen.
- Naar offline (een feest waar allemaal meiden die ook GSM spelen komen).
Je kan nog veel meer doen, maar het enige wat ik altijd deed was tijdschriften schrijven. Zelfs toen was ik al bezig met schrijven en foto's bewerken en dergelijke!
Wat ik zelf altijd leuk vond, was dat er een winkel was genaamd vintage. Daar kwam alle kleding die mensen weg deden. Daar kreeg je dan weer goMoney voor terug. Als je een leuk item zag in de vintage moest je heel snel zijn om het te kopen, want voor je het wist had iemand anders het al voor je neus weggekaapt. Er waren ook unieke items die je daar vandaan kon halen. En als je unieke items had, was je natuurlijk ook nog eens ontzettend cool.

Heb jij ooit goSupermodel gespeeld? Of was dit echt de eerste keer dat je ervan hebt gehoord?

Dit is waarschijnlijk het meest slechte artikel dat ik in een tijdje heb geschreven. Maar ik wou er eigenlijk niet te diep op in gaan. Maar ik wou er wel weer wat over vertellen... Sorry!

Liefs,
Marielle

I used to think people doing anything weird was weird. Now I know it is the people that call others weird that are weird.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten