zaterdag 1 maart 2014

Swatch: where's my chauffeur?

 In het artikel van vandaag heb ik weer een swatch van jullie. Vandaag een swatch van een lakje van essie! Namelijk de mintblauwe kleur: where's my chauffeur?. Eigenlijk hou ik niet zo van mintkleurtjes, maar dit lakje is best oké. Lees snel verder voor de hele review.


 De lakjes van essie vind ik over het algemeen heel fijn. Wat ook wel mag voor de prijs die je ervoor betaald want €9,95 hebben niet extreem veel mensen voor een lakje over. Alhoewel ik wel merk dat mensen liever gaan voor de kwaliteit dan voor de prijs. Maar dat is vooral onder de bloggers...
Dit is het lakje met één laagje. Zoals je ziet dekt het lakje niet zo mooi als ik gehoopt had en hij is bij één laagje ook een beetje streperig helaas...
Bij twee laagjes is het lakje nog steeds een klein beetje streperig maar hij dekt wel goed. Maar ook dit lakje vind ik eigenlijk niet heel erg mooi. Maar dat komt vooral, omdat ik erachter ben gekomen dat ik gewoon niet zo van de mint kleurtjes ben. De lakjes van essie zijn te koop bij onder andere douglas en etos.

Liefs,
Marielle

Sometimes life doesn't give you something you want, not because you don't deserve it, but because you deserve more

Geen opmerkingen:

Een reactie posten