donderdag 24 april 2014

Swatch: 182 hello rosy

Mijn lieve vriendje heeft me even duidelijk gemaakt dat hij de artikels over nagellak op mijn blog toch wel "het interessantst vindt". Haha, misschien was dat een klein beetje sarcastisch bedoeld ;). Maar voor de beautybloggers onder ons is dit lakje zéker een aanrader! Lees snel verder om dit aparte lakje te bekijken.
Inmiddels zijn er alweer heel wat nagellak trends voorbij gekomen zoals de crackle lakjes vorig jaar. Inmiddels alweer een tijdje geleden kwam OPI met iets nieuws namelijk the liquid sand lakjes. Blijkbaar waren andere merken het er over eens dat dit wel eens een leuke nieuwe trend kon worden, dus ook zij hebben verschillende sand lakjes gemaakt!
 De structuur van het lakje is zo gaaf! Ik had er niet echt vertrouwen in moet ik zeggen. Ik had niet verwacht dat essence ook daadwerkelijk het effect kreeg wat OPI voor elkaar had gekregen, maar het is wel degelijk gelukt! Hierboven zie je Hello Rosy met één laagje.
Met twee laagjes is het lakje toch net iets mooier, omdat hij dan helemaal dekt. Het lakje is echt een aanrader, omdat het een heel mooi kleurtje is en het niet zo'n saai kleurtje is.
Wat wel vervelend is, is dat het lakje heel moeilijk weg te halen is met nagellakremover.

Hello Rosy is te koop bij onder andere Kruidvat en Trekpleister voor €1,69.

Liefs,
Marielle

Sometimes you just need to step outside, get some air and remind yourself of who you are and who you want to be - Gossip Girl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten