donderdag 1 mei 2014

Maandelijkse kletspraatje // april 2014


Één dag te laat.. Maar ook deze maand heb ik weer een maandelijks kletspraatje voor jullie! Ik heb de afgelopen maand nogal veel mee gemaakt en ik zal een hoop daarvan met jullie delen. Niet alles aangezien sommige dingen gewoon een beetje te persoonlijk zijn. Vandaag ga ik het hebben over de toetsweek, mijn slotjes, pasen over mijn blog en nog veel meer!


Toetsweek


Afgelopen maand heb ik mijn eerste toetsweek van het jaar gehad. Hij ging eigenlijk redelijk, maar ik heb er niet extreem hard voor gewerkt. Waar ik achteraf wel een beetje spijt van heb. De cijfers die ik tot nu toe heb terug gehad waren welgeteld 2 onvoldoendes, 5 voldoendes en 2 cijfers die ik nog niet terug heb.

Slotjes

Ook ben ik EINDELIJK van allebei de kanten van mijn slotjes kwijt. Want ook boven zijn ze donderdag 17 april verwijderd. Ik ben echt super blij met mijn 'nieuwe' tanden. Ze staan echt heel erg mooi. In het begin moest ik héél erg wennen als ik in de spiegel keek, maar na een tijdje went dat wel. Ik moet toegeven dat het boven bij mij veel meer pijn deed dan onder. Maar misschien komt dat ook doordat ik boven een klein stukje tand had afgebroken heel lang geleden en hij daarom mijn tanden recht heeft geslepen.

Rex

Deze maand werden de puppy van Benzey geboren. En wij mochten, omdat ons hondje de vader is, een puppy hebben als we dat wilden. Mijn moeder heeft er heel lang over nagedacht. Omdat ze het wel leuk vindt om een puppy te hebben. Maar ze vond het gewoon niet praktisch en ook een beetje overbodig omdat we al een hondje hebben. Toen heeft mijn zus haar een beetje omgepraat en nu krijgen we toch nog een puppy! Hij gaat waarschijnlijk Rex heten en hij is het hondje met het rode bandje om zijn nek! Hij mag begin juni naar huis.
Ik heb deze foto's niet zelf gemaakt, maar ik wou graag even laten zien wat een droppies het zijn! 

Pasen

Eerste paasdag was echt héél erg gezellig. We gingen met mijn familie (mijn 2 zussen en hun vriendjes, opa & oma, mijn moeder, broertje en tante en neef) naar een van der Valk hotel. Daar hebben we van 11 tot 2 "geluncht/bruncht". Er stonden enorm veel lekkere dingen, maar ik kwam ook heel veel dingen tegen waarvan ik dacht wie wilt dat nou weer in de ochtend eten? Zoals loempia's, patat, biefstuk.. Ik ga jullie even een kleine sfeerimpressie geven van hoe het eruit zag en hoe gezellig het was! 
 Toen we aankwamen stond op elke tafel een bord met een broodje, sla en pekingeend.
 Er waren echt ontzettend veel tafels. Er waren echt héél veel mensen in het hotel!
 Dit was het allereerste bordje dat ik had gepakt. Een croissantje een mini donut en een mini muffin. Hoe schattig is dat?!
 Dit heeft misschien nog even uitleg nodig: er stonden heel veel kleine lekkere drankjes. Ik weet niet precies wat het was. Maar het was iets van gemixt rood fruit. Lekker dat het was!! Ik en mijn vriend hadden er allebei nogal veel op enneh.. Tja dan wordt dit het resultaat..
Ik vond het er zo leuk uit zien, ik moest er gewoon even een foto van maken.. Dit is zo'n stamper van een ijsthee, met het van der Valk logo erop.
Toen we thuiskwamen zijn ik en mijn vriend nog even naar het strand geweest samen met Benzey. Het was echt heel erg gezellig en we zijn weer even lekker uitgewaaid ♥ Ook daar heb ik nog wat foto's gemaakt die ik ook nog even zal laten zien. :)

Blog

Afgelopen maand heb ik maar 10 van de 30 dagen een artikel online gezet. Ik ga de komende maand voor 15/31. Ik hoop om dan vanaf 2015 weer helemaal gewend te zijn aan het elke dag bloggen en vooruit werken dat er gewoon elke dag een artikel online komt. Ook heb ik afgelopen maand 55 volgers op bloglovin gekregen waar ik heel erg blij mee ben! Bedankt daarvoor!

Hoe was jou maand?

Liefs,
Marielle
Be that strong girl that everyone knew would make it through the worst. Be that fearless girl, the one who would dare to do anything, be that independet girl who didn't need a man: be that girl who never backed down.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten