vrijdag 2 mei 2014

Shoplog 006: 29/04

Waar vakantie is moet geshopt worden. En dat is dan ook zeker wat ik dinsdag samen met twee vriendinnen heb gedaan. In het artikel van vandaag ga ik jullie laten zien wat ik allemaal heb gekocht! We zijn met de auto naar Hoofddorp gereden en zijn onder andere naar de Primark, Bershka, H&M, Sting en New Yorker geweest. Lees snel verder om te kijken wat ik allemaal heb gekocht!
Ik zal even waarschuwen voor de verschrikkelijk slechte foto's. Maar ik had even geen goede plek om foto's te maken, dus het moest per se op mijn bed...
 Allereerst begin ik met dit super schattige glas. Ik weet niet meer zo goed waarom ik hem kocht, maar ik vond het gewoon enorm cute. Niet dat je er nou wat aan hebt ofzo. Maar hij kostte maat €1,49 en ik vond hem gewoon erg leuk! Ik heb hem gekocht bij een kook winkeltje, waar ze ook allerlei spullen van riverdale en blond amsterdam verkochten, cook & co.
 Bij de primark kocht ik een nieuwe tas, omdat ik wel 2 tassen heb. Maar de één gebruik ik voor school en de ander vind ik niet meer zo leuk. Dus ik vond dat ik wel toe was aan een nieuwe tas. Ik zag deze hangen samen met een zwarte kleur en een groene, maar ik vond de bruine toch wel het aller leukste. Hij kostte maar €10,-. De kleur van de tas komt het best over op de onderste foto. Er zal binnenkort een "what's in my bag" artikel online komen.
 Ik kocht 40 bobbypins voor €1,50 en super schattige honden oortjes voor €4,- ook beide bij primark.
 Ik ben echt heel lang op zoek geweest naar een roze blazer, maar ik kon hem nergens vinden. Daar kwam dinsdag verandering in, toen ik door de bershka liep. Ik was er helemaal niet meer naar op zoek en nu kwam ik hem ineens tegen! En niet zomaar een roze blazer, maar echt een hele leuke roze blazer! Hij kostte €29,99. En ik ben er écht heel erg blij mee!
 Bij de Sting kocht ik dit super leuke topje. Ze hadden enorm veel leuke kleding bij de Sting. Maar ik mocht van mezelf maar één ding nemen, omdat ik echt al veel te veel geld had uitgegeven. Dit topje is heel erg kort, maar toen ik hem aan had vond ik het eigenlijk helemaal niet raar staan. Hij kost €15,-
 Bij de New Yorker kocht ik dit high waisted broekje. Ik vind high waisted broeken echt ontzettend leuk, maar zelf kon ik elke keer niet bepaald leuke shorts vinden. Bij de New Yorker zag ik deze mint kleurige broek en ik kon het niet laten om hem niet te kopen. Hij kostte €14,95.
 Dit is eigenlijk een croptop, maar ik heb hem één maat groter gekocht zodat hij lekker losjes zit. Dat vind ik veel meer bij mezelf passen. Ik weet zeker dat ik deze top heel vaak aan ga doen in combinatie met mijn high waisted short. Deze top komt ook bij de New Yorker vandaan en kostte €9,95.
Dan als laatste deze twee super toffe tops. Ik ben er echt verliefd op gewoon. Ze staan naar mijn idee echt super leuk en het is echt typisch iets voor mij. Ze kostten per stuk €14,95. Ik kon echt niet kiezen welke kleur ik leuker vond dus ik besloot ze allebei mee te nemen. 
Liefs,
Marielle
Sometimes you gotta fall before 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten