zaterdag 3 mei 2014

Tumblr-reeks #4: boys boys boys

Ik denk dat ieder meisje wel droomt van de perfecte jongen. Hij doet met je wat je leuk vind, hij geeft zijn trui aan je als je het koud hebt, hij heeft kuiltjes in zijn wangen en de meest mooie lach die je ooit hebt gezien. Dingen zoals: "the boys who always smell good" of  "when boys wake you up with a kiss" ga je in dit artikel tegen komen! :)

Bij alle dingetjes van hierboven moet ik eigenlijk denken aan mijn eigen lieve vriend. Ik denk dat ieder meisje wel een jongen nodig heeft die door heeft wanneer het niet goed met je gaat, omdat ik denk dat als iemand ziet dat het niet goed met je gaat die persoon je echt kent.
Rechtsonder vind ik echt fantastisch. Het is leuk als een jongen je optilt. Maar het leukste aan het plaatje vind ik eigenlijk gewoon het strand haha, ik ben echt gek op het strand.
Het lijkt me helemaal niks als een jongen kleiner of ongeveer even lang is als mijzelf. Ik weet niet maar het lijkt me toch een beetje gek. Verder is het ook heel belangrijk dat je jezelf bij iemand kunt zijn. Want wie wilt er nou de helft van zijn leven verspillen om met een jongen te zijn, waarbij je niet eens jezelf kunt zijn.
Als een jongen naar je glimlacht met zo'n hele mysterieuze sexy glimlach voel je toch wel even wat kriebels in je buik toch? Of ben ik dan echt de enige.. ? 
Tja, dat warme chocolademelk drinken met je vriendje is bij mij niet echt mogelijk aangezien mijn vriend allergisch is voor melk en hij er ook helemaal niet van houd. Dus dan zal ik toch echt een andere jongen moeten vinden om dat mee te doen.
Net als bij chocolademelk drinken zal rechtsonder bij mij ook niet heel snel kunnen gebeuren, omdat mijn lieve vriend niet echt een goed ritme gevoel heeft en niet zo goed is in timen.. Ik denk dat jongens wel beschermend over je moeten zijn, maar niet te. Het moet niet gaan voelen alsof je vader tegen je praat, maar wel beschermend genoeg dat je je veilig bij hem voelt.
Dat was mijn filosofie over jongens voor vandaag, over een maand zal er weer een boys boys boys artikel online komen. En over ongeveer twee weken weer een ander tumblr reeks artikel. 

Liefs,
Marielle
For one minute, walk outside, stand there in silence, look up at the sky and contemplate how amazing life is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten