dinsdag 6 mei 2014

Ode aan Benzey ♥

No worries, Benzey is kerngezond en dit is dan ook gewoon een random artikeltje over mijn lieve hondje. Ik maak van niets of niemand zoveel foto's als van Benzey en dus dacht ik dat het wel leuk zou zijn als ik even een artikeltje aan hem wijdt. In het artikel van vandaag zal ik wat grappige dingetjes vertellen over mijn kleine mannetje en zal ik vooral een heleboel enorm schattige foto's van hem laten zien! 

 Benzey heeft in zijn leven eigenlijk redelijk veel meegemaakt. Omdat hij voordat hij één werd 5 verschillende baasjes heeft gehad. Op de een of andere manier heeft hij het niet heel erg getroffen met bij wie hij terecht is gekomen. Mijn familie was nummer zes in een rij.
 Ik weet nog heel goed dat Benzey bij ons kwam in september 2007. Voordat hij bij ons kwam was hij bij een mevrouw die hem niet zo goed aan kon. Benzey was redelijk druk, maar dat is normaal hij was tenslotte nog een pup. Bij die vrouw stond hij altijd buiten en als hij binnen mocht zijn, moest hij in de bens.
 Toen hij daarna bij ons in huis kwam, mocht hij op de banken en op de stoelen. En hij werd helemaal gek. Hij rende door de woonkamer heen en weer. Sprong op de banken rende er weer vanaf. Het was echt enorm aandoenlijk om te zien.
 Inmiddels is hij alweer ruim 6 jaar bij ons. Benzey is echt een gezelschap hondje. Als er maar één iemand thuis komt zoekt hij diegene op en gaat in die kamer op het bed liggen of hij komt bij je zitten. Als we weg gaan van huis ligt hij een partij te piepen voor de deur en als we weer thuis komen rent hij door het huis heen, alsof hij heel zielig is geweest. Daarom ben ik ook echt heel blij dat we er een pup bij krijgen, zodat Benzey zich niet meer zo alleen hoeft te voelen als er niemand thuis is.
Binnenkort kun je zeker een artikel over de pup verwachten! Maar hij komt pas begin juni naar huis, dus het zal nog wel even duren voor ik genoeg over hem te vertellen heb!
Liefs,
Marielle
The trouble is you think you have time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten