woensdag 28 mei 2014

Tumblr-reeks #3: and that's who I am

Na boys boys boys en just girly things vandaag deel 3 van de tumblr-reeks namelijk and that's who I am. Soms kom je gewoon van die plaatjes tegen waarvan je denkt hey! Dat herken ik in mezelf. In het artikel van vandaag heb ik 28 van deze plaatjes voor jullie op een rijtje gezet.
Als ik heel veel alleen ben ga ik heel veel nadenken over dingen. En over het algemeen word ik daar heel erg sacherijnig van, omdat ik dan allemaal dingen gaan denken die helemaal niet waar hoeven te zijn. En ik word dan heel erg onzeker over van alles en nog wat.

Ook vind ik het heel erg belangrijk om mezelf te kunnen zijn en als andere mensen dat dan afkeuren kan ik daar heel slecht tegen. Omdat ik niet gedwongen wil worden om "normaal" te doen. Want wat is normaal dan? Iedereen heeft zo zijn eigen normen en waarden...

Ik hou ervan om nieuwe dingen te doen. Maar ik moet bekennen dat ik het wel heel erg eng vind.
Ik hou er heel erg van om in de auto te zitten. Vroeger als we op vakantie gingen genoot ik bijna het meest van de lange autoreis, gewoon omdat het altijd zo'n gezellige sfeer geeft om in een auto te zitten.

Ik ben echt gek op lichtjes! Ik weet niet waar die liefde precies vandaan komt, maar het geeft gewoon zo'n knus en veilig gevoel. Ik hou er gewoon echt héél erg van. Lichtjes zijn dan ook de dingen die ik het leukste vind aan de winter.

Soms heb ik het echt nodig om gewoon lekker mijn eigen dingetje te doen. Ik ben heel vaak op mijn kamer te vinden. Gewoon omdat ik ervan geniet om lekker mijn eigen gangetje te gaan zonder dat andere zich ermee bemoeien. Ik hou er ook heel erg van om mezelf te onderscheiden van anderen. Omdat ik dat belangrijk vind.
Ik HAAT afscheid nemen. Echt ik heb er zo'n hekel aan, daarnaast komt daar ook nog eens bij dat ik het echt niet kan. Ik ga me als een idioot gedragen...

Sinds ik mijn lieve vriendje heb, ben ik denk ik best wel veranderd. Omdat ik mezelf op steeds meer fronten leer kennen. Daarbij heb ik echt een schat van een vriend, die me in de gaten houd en erop let dat ik niet teveel puber. Ik denk echt dat hij me veranderd heeft. En dat is denk ik niet negatief.

De laatste tijd kan het me steeds minder schelen wat andere vinden. Als iemand zegt "doe maar niet" word ik daar dan ook echt zwaar sacherijnig en ik confronteer die persoon er ook vaak mee. Waarom dan niet? Laat me met rust. Haha ja puber... 
I fall in love with words. Omdat woorden zoveel troost kunnen bieden. En omdat er gewoon zoveel lieve woorden zijn.

De kleine dingen zijn zo belangrijk. Als je niet meer kan genieten van het zonnetje terwijl je onderweg bent naar school, denk ik dat je echt een zwaar leven hebt. Er zijn zoveel kleine dingetjes waar je geluk in kan vinden.

Ik maak van alles foto's. Echt van van alles. Niet alleen omdat ik het leuk vind, ik gebruik ook echt een heleboel foto's voor mijn blog. Maar dat neemt niet weg dat ik echt ontzettend veel foto's maak.
Hahaha flirten... Ja dat is ook zoiets he. Ik kan het gewoon niet. Het zit gewoon niet in mijn bloed denk ik. Heel jammer..

Ik maak lijstjes alsof mijn leven ervan af hangt geloof ik. Als je mijn kamer doorzoekt is het enige wat je vind lijstjes. En een heleboel bende, maar dan niet in de kastjes en laatjes want daar ligt niks. Maar wel op mijn vloer. Maar dus lijstjes, ik hou van lijstjes maken omdat het mijn hoofd leeg maakt en er duidelijkheid in mijn hoofd door ontstaat.

Verder vind ik de lucht echt prachtig. Ik zou er echt uren naar kunnen kijken, als het niet grijs is. Een paar wolkjes en verder een strak blauwe lucht. Of juist allemaal kleuren. Of midden in de nacht als de sterren er staan en de maan.
Ik hou van herinneringen. Omdat ze niet meer veranderen en omdat je dingen herinnert omdat ze leuk waren. Of juist niet, maar dan heb je er wat van geleerd. Dus herinneringen zijn leuk.

Ooit wil ik bij het strand wonen. Maar dan moet ik wel heel rijk worden want anders kan ik dat nooit van mijn leven betalen. Ik ben gewoon echt gek op het strand..
Ik hou echt van zingen. En als ik alleen op mijn kamertje zit blèr ik met alle liedjes mee. Het is alleen een beetje jammer dat het echt voor geen meter klinkt.

Verder ben ik zo lomp.. Het is niet normaal. Zoveel dingen zijn ongemakkelijk bij mij. Ik zou echt zo een lijst van 50 dingen kunnen opnoemen. Misschien ga ik dat wel een keer doen in een ander artikel.

En als laatste zoals ik net ook al heb verteld. Ik hou van lichtjes ♥

Liefs,
Marielle

Silence speaks when words can't.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten