vrijdag 13 juni 2014

Filmreview: safe haven

 Dat moment dat je zo'n mooie film koopt, dat je hem met iedereen zou willen delen.. Ik had het en het gaat over de film safe haven. Deze film is denk ik naast dear john de mooiste film die ik ooit heb gezien. Daarom heb ik in het artikel van vandaag een filmreview geschreven over Safe Haven. Lees snel verder als je benieuwd bent, waarom ik het zo'n goede film vind.


De film gaat over een meisje genaamd Katie die een nieuw leven wilt. Dit komt omdat ze bang is voor haar verleden en hiervoor wegrent. Dan ontmoet ze Alex een man met twee kinderen zijn vrouw is overleden aan kanker. Katie word verliefd op Alex, maar als haar verleden boven tafel komt besluit ze weer te vluchten. Of ze ooit nog ergens kan settelen..? 
Deze film is gewoon zo ontzettend romantisch en zo mooi en lief dat ik het gewoon iedereen aanraad. Ook omdat er twee kinderen in spelen die al fantastisch kunnen acteren. Daarbij is het helemaal niet erg om naar Josh Duhamel te moeten kijken voor anderhalf uur! De auteur van deze films is dezelfde als de auteur van de Notebook. En de director van safe haven is dezelfde als de director van Dear John. Misschien dat dat ook al een heleboel verklaard! 

Als je deze trailer kijkt, verraadt hij gelukkig nog lang niet alles. Wat je met heel veel trailers helaas wel hebt, ik raad je aan om deze te kijken als je de film misschien helemaal wilt gaan kijken.

Liefs,
Marielle

When you love what you have

Geen opmerkingen:

Een reactie posten