vrijdag 20 juni 2014

Blog foto's waar ik trots op ben

Sinds ik mijn canon 600D heb, heb ik al heel wat foto's geschoten onder andere voor mijn blog. En bij sommige foto's denk ik toch wel, goh dat was echt een mooie foto! Ik ben echt dol op fotograferen en ik ben echt van plan om het nog veel meer te gaan doen en er meer over te leren. Maar in het artikel van 
vandaag ga ik jullie mijn favoriete/mooiste blogfoto's laten zien! 
Deze foto is van een artikel dat nog niet heel lang geleden online is gekomen. Ik vind de foto gewoon super goed gelukt doordat de achtergrond ook zo mooi is met allemaal andere DVD's, waardoor de DVD waar het om gaat er echt uit springt. 
Deze foto vind ik heel leuk doordat ik vind dat het bewerkte gedeelte (die zwarte streep in het midden) het echt helemaal af maakte. Het artikel wat bij deze foto hoort is hier te vinden. 
Deze foto ging over mijn favoriete apps. Het ging hierboven om de app snapchat. Maar ik vind de foto zo leuk omdat hij lekker persoonlijk is. 54 Staat voor het getal van mijn oude vakantiespel groepje, je ziet mijn camera die echt heel belangrijk voor me is en op de foto heb ik mijn favoriete outfit aan! Hier kun je het artikel bij de foto terug lezen.
Deze foto vind ik erg mooi doordat je het nagellakje die ik op mijn nagels had wel ziet op de achtergrond, maar hij niet centraal staat. Je ziet heel duidelijk de nagellak en het lakje er super goed in uit komt.
Deze foto vind ik gewoon heel mooi geworden doordat de achtergrond een boek is, maar het lakje springt er echt uit en er is echt op het lakje gefocust.
Ik weet niet wat het is waardoor ik zo trots ben op deze foto. Misschien is het wel gewoon omdat ik blij ben dat ik een bullet journal heb en dat ik hem elke dag gebruik. Ik vind het gewoon een mooie foto zonder een specifieke reden.
Deze foto vind ik gewoon heel mooi, mede ook omdat deze ring voor mij een hele mooie betekenis heeft. En ik vind het gewoon zo leuk dat je echt heel erg de focus op de ring hebt.
Dit is één van de eerste foto's die ik heb gemaakt met mijn canon. Ik vind de foto echt heel mooi gelukt en dat komt vooral door de ondergrond. 
Liefs,
Marielle

Progress is impossible without change. And those who cannot change their minds cannot change anything. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten