zaterdag 21 juni 2014

Lookbook: so summer

Vandaag is het 21 juni, wat betekend dat het officieel zomer is! De temperaturen lijken er nog niet echt op, maar over een paar weken zal het weer heerlijk weer zijn en zie je buiten de meiden weer in jurkjes en rokjes lopen! En wat word ik blij van dat idee zeg. Ik ben gek op de zomer en al helemaal op de outfits die je weer aan kan in de zomer. In het artikel van vandaag heb ik een aantal leuke outfits van lookbook.nu
 Allereerst een "normale", maar erg leuke outfit. Je kan deze outfit eigenlijk altijd aan en als het wat kouder is kun je er gewoon een vestje met lange mouwen bij aan doen. Ik vind het echt een super schattige outfit en die allstars maken het helemaal af.
 Heel eerlijk moet ik bekennen dat ik dit shirt gewoon ontzettend tof vind. De broek en schoenen vind ik eigenlijk niks, maar dat shirt vind ik écht super leuk!
 Deze outfit vind ik gewoon heel leuk. Gewoon simpel, maar wel hele leuke en unieke kledingsitems.
Die ketting is echt super super leuk! De rest van de outfit vind ik overigens ook heel erg leuk! Die top vooral, omdat je hem echt overal mee kan combineren. Als je er een rokje onder doet is hij ineens heel netjes.
Ooh eigenllijk is dit zo fout, maar oh wat vind ik dit jurkje leuk. Dat meen ik echt als ik hem zou zien ik zou hem echt kopen! Ik vind het echt een heel tof jurkje.
Je zou mij deze outfit echt kunnen zien dragen. Die broek vind ik ontzettend leuk, hij heeft echt een mooie kleur vind ik.
Dat jurkje! Ik ben verkocht. Zoals jullie onderhand wel weten ben ik echt gek op witte jurkjes. En dit jurkje dan gecombineerd met die jas is echt super leuk. Trouwens die bloemenkrans is van de achterkant veel mooier dan van de voorkant.
Deze outfit vind ik zo leuk! Hij is best netjes, maar wel speels door de rok. Ik vind het echt echt een leuke outfit. Als ik deze kleding in mijn kast had hangen zou ik ze echt elke keer als ze uit de was waren aan trekken.
Net als dit jurkje en die schoenen. Het is zo'n lieve outfit.
Eigenlijk is dit jurkje echt héél apart. Maar dat is juist wat ik er zo leuk aan vind. Dat riempje en het spijkerjasje maakt de outfit echt compleet en zorgt ervoor dat het jurkje super leuk wordt.
Deze outfit vind ik ook heel erg leuk. En als ik de kleding in mijn kast had, zou ik dit ook echt regelmatig aantrekken. Behalve het jasje misschien, maar dat komt dan vooral doordat ik denk dat hij me niet zou staan denk ik.
En als laatste nog een wit jurkje, omdat ik echt gek ben op witte jurkjes. Het enige grote nadeel eraan is dat hij zo snel vies wordt.

Liefs,
Marielle

Sometimes the wrong choices bring you to the right places.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten