maandag 9 juni 2014

Review: nivea soft crème

De nivea soft crème is eigenlijk de enige crème die ik ooit op mijn gezicht heb gesmeerd, gewoon omdat ik het normaal nooit zo vertrouw. Ik bang altijd een beetje bang dat mijn huid er allergisch voor is ofzo. Deze crème is echter heel erg fijn. En in het artikel van vandaag ga ik vertellen waarom.

Allereerst is het misschien wel fijn om te weten dat er drie formaten van deze crème zijn. Namelijk 50 ml, 100 ml en 200 ml. Zelf heb ik de 100 ml en ik doe daar nu al ruim drie maanden mee. De crème is heel fijn, omdat hij snel intrekt en je het niet echt meer ziet als je de crème twee minuten geleden hebt opgesmeerd.
De geur van de crème doet me eerlijk gezegd een beetje denken aan oma's, maar het ruikt wel lekker vind ik! Wat ik het meest fijne vind aan de crème is dat hij onzuiverheden en rode plekken op je huid echt verminderd. Eerst dacht ik dat het er gewoon aan lag dat de onzuiverheden vanzelf verdwenen. Maar toen ik een halve maand mijn crème niet meer had gebruikt had ik gelijk weer allemaal puistjes. Toen ik hem wel weer gebruikte merkte ik het meteen heel erg aan mijn huid.
De crème kost rond de vijf euro geloof ik en is het geld meer dan waard! Zoals je hierboven ook ziet zie je bijna niet meer waar ik de crème had opgesmeerd, maar je huid voelt daarna meteen heel erg fijn aan.

Liefs,
marielle

Dear past, thank you for all the lessons.
Dear future, I'm ready now.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten