zondag 8 juni 2014

Day Zero Project update

Aangezien ik al een tijdje bezig ben met het Day Zero Project vond ik het wel eens tijd voor een update, ik heb namelijk inmiddels al 17 doelen gehaald waarvan het wel eens tijd word om die doelen met jullie te bespreken.

6) 50 mm f/1.8 lens kopen

Zoals jullie in dit artikel kunnen lezen heb ik op vrijdag 30 mei een 50 mm lens gekocht. Waar ik nu echt ontzettend blij mee ben. Hiermee was doel 6 van mijn Day Zero Project bereikt.

16) Een Wreck This Journal kopen

Ik had heel veel leuke dingen over de wreck this journal gelezen en ik wou hem dan ook heel graag zelf hebben. In december 2013 kreeg ik van mijn vriend voor kerst een Wreck This journal waarmee ook nummer 16 was volbracht.

18) Vans kopen

Wat ik ook heb gekregen zijn vans. Ik vind vans echt super leuk en ik wil eigenlijk heel graag nog een paar ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat voor vans ik wil hebben dus daarmee wacht ik nog even. 

22) Naar Amsterdam

Toen ik voor pijnstillers (de film van Carry Slee die komende zomer uit komt) auditie deed ben ik samen met mijn lieve vriend nog even naar het Centrum van Amsterdam geweest en naar schiphol. Ik vond het echt super leuk en heb echt een hele leuke dag gehad. 

43) Alle afleveringen van Secret Story nog eens kijken

Ik vond secret story in 2011 echt de leukste reallife serie die er was. Het idee van de serie is 16 bewoners 3 maanden in één huis opsluiten met allemaal een eigen geheim, die geraden moest worden door de medebewoners. Ik vind het echt ontzettend jammer dat er geen tweede deel is gemaakt van Secret Story. 
In de afgelopen tijd heb ik alle afleveringen nog een keer gekeken en daarmee was doel 43 bereikt. :)

55) Een foto maken met mijn vriend in een fotohokje

Het allerleukste wat er is aan een vriendje is denk ik dat je iemand hebt om leuke dingen mee te doen. En natuurlijk iemand om mee te kroelen. Toen we naar Hogeschool Leiden gingen (omdat hij binnenkort gaat studeren) zijn we op het station twee keer de trein misgelopen, waardoor we een foto gingen maken in een fotohokje. Het resultaat is vreselijk maar nummer 55 was ook behaald. 

62) Naar België

Een tijdje geleden had ik een dag vrij van school en Sam moest naar België voor zijn werk. Aangezien ik nog nooit in België was geweest leek het me eigenlijk wel leuk om mee te gaan. Dus zo ben ik samen met hem naar België gegaan.

66) Een boek maken met mooie herinneringen en foto's

Eigenlijk ben ik hier nog mee bezig  en is het doel nog niet helemaal bereikt. Maar aangezien ik van de afgelopen twee jaar al heb opgeplakt vind ik het doel goed genoeg gehaald voor nu en heb ik hem weggestreept van mijn lijst. 

67) Een super lange brief krijgen

Toen ik 4 maanden met Sam had kreeg ik een brief van 6 pagina's. Wat toch aardig lang is! 

68) Geen slotjes meer hebben

In april dit jaar gingen mijn slotjes boven en onder eruit. Gelukkig voor mijn verjaardag, want ik wou heel erg graag dat wanneer ik 16 zou worden ik geen slotjes meer zou hebben. Ik moest in het begin echt heel erg wennen aan mijn tanden, maar met het resultaat ben ik nog elke dag heel erg blij.

74) Een tweepersoonsbed hebben

Toen mijn zus het huis uit ging zou ik haar bed krijgen. Mijn andere zus was echter zo handig om door het bed heen te zakken en dus kreeg zij het recht op het bed. Gelukkig kreeg ik daarna een nieuwe en ik ben er heel erg blij mee. Een tweepersoonsbed is wel echt luxe. 

77) "50 questions that will free your mind" tag maken

Deze tag heb ik in twee delen op mijn blog gemaakt. Als je deel 1 wilt lezen klik dan hier. Als je deel 2 wilt lezen klik dan hier. De tag vond ik zelf heel erg leuk om te doen, maar wel een beetje confronterend omdat er wel echt een aantal lastige vragen tussen zaten zoals "Zou je liever al je oude herinneringen verliezen of nooit in staat zijn nieuwe te maken?", "Wanneer, in het recente verleden, voelde je je het meest gepassioneerd en levendig?" en "Als een mens gemiddeld 40 jaar zou worden, wat zou je dan anders doen in je leven?".

82) Een dromenbord maken

Ik heb zoveel dromen en ik wou die al een tijdje heel erg graag allemaal op een rijtje zetten. Ik heb van dit doel dan ook een artikel gemaakt die je hier terug kunt lezen. 

88) Twee weken lang achter elkaar een ring dragen

Toen ik dit doel bedacht vond ik ringen echt super leuk, maar ik droeg ze bijna nooit. Nu heb ik een ring van mijn vriend gekregen. Die dan ook staat voor hem, zolang ik de ring draag zit alles goed tussen ons. Als ik hem niet om heb dan moet ik werken en dan vind ik het zonde aangezien ik in de spoel sta, ik ben hem vergeten om te doen wat niet vaak gebeurd of is het dus uit. 

89) Een 10 halen

Ik heb dit jaar eigenlijk al meer dan één tien gehaald eigenlijk. Omdat we voor Engels SO's alleen maar woordjes en zinnen hoeven te leren is het niet extreem moeilijk om een 10 te halen. Al hoewel je wel snel een schrijf foutje maakt waardoor je dus een 9 hebt...

94) Het boek "How to be an explorer of the world" hebben

Dit boek heb ik tegelijkertijd met mijn Wreck this journal gekregen, dus daar valt niet heel veel meer over te vertellen eigenlijk. 

98) Mijn BMI berekenen

Ik weet eigenlijk niet eens of ik dit doel wel heb gehaald aangezien je via zo'n site kon meten wat je BMI was. En dat heb ik toen gedaan, maar ik heb geen idee meer wat de uitslag ervan was en of die wel klopte haha. 
Liefs,
Marielle

Mistakes are proofs that you are trying

Geen opmerkingen:

Een reactie posten