zaterdag 7 juni 2014

Wreck this journal // part 3

In het artikel van vandaag heb ik weer een update van mijn Wreck This Journal! Ik heb zes opdrachten gedaan, die ik met jullie ga delen. De opdrachten heb ik bijna allemaal zelf gedaan, maar één opdracht deed mijn vriend. Lees snel verder om te kijken welke dat is.

Op de een of andere manier dacht ik aan een koe door het woord repen. Ik denk door het komt door die milka mini reepjes die we vroeger hier altijd hadden, die chocola maakt me trouwens nu echt misselijk. Niet die grote repen he? Die kleine met drie stukjes chocola. Waarschijnlijk ben ik heel vaag nu. In ieder geval. Ik heb de pagina eerst gekleurd en toen in repen gescheurd.
Daaronder zat de pagina lijm niet of plak deze bladzijden aan elkaar. Ik weet niet of ze de pagina bedoelen waar het op staat met een andere pagina, of dat het de bedoeling was dat je die pagina gewoon dubbel moest nieten ofzo. Ik heb hem in ieder geval met de pagina ervoor vastgeplakt met plakband. 

Dan hier de opdracht die ik niet zelf heb gedaan, maar die mijn vriend heeft gedaan., Op papier kauwen. Het leuke is dat ik hem niet heb hoeven dwingen, maar dat hij het gewoon uit zichzelf aanbood. Nou prima jongen, knabbel jij maar lekker op een papiertje hoor. :)

Eigenlijk wou ik hier sterretjes en een maan maken, maar dan komt het probleem: ik kan echt geen sterren tekenen. Gewoon helemaal niet. Dus toen besloot ik dat het hartjes werden met een zwarte achtergrond zodat de hartjes er uit springen. Met de tekst I LOVE erbij. Er moesten eigenlijk drie punten achter maar dat was een beetje mislukt.
You got to fall before you fly.
Deze quote past heel goed bij mij, omdat ik heb geleerd dat je op je bek moet gaan voordat je iets bereikt. En ook dat als je bent gevallen daarna alles wat beter zal gaan. Ik weet eigenlijk niet meer waarmee ik de quote op de bladzijde heb gekrast... 

Als laatste heb ik deze opdracht gemaakt, dat was gister om precies te zijn. Ik wou eerst een andere quote doen, maar toen bedacht ik me deze twee woorden (of drie als je stop meerekent). En deze woorden passen eigenlijk beter bij me. Omdat ik gewoon heel graag dingen wil (lees: studeren, uit huis, rijbewijs halen) en daar moet ik allemaal nog even geduld mee hebben, voor je het weet ben je dood. Dus kan je best een beetje geduld op brengen om te wachten op de leuke dingen toch?

Liefs,
Marielle

Be there for others, but remember to be there for yourself too.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten