dinsdag 3 juni 2014

Welcome home Rex!

Lieve allemaal, ik wil jullie voorstellen aan mijn nieuwe pup; Rex. In het artikel van vandaag ga ik een overload aan foto's van hem laten zien. Gewoon omdat het echt een poppetje is en omdat ik echt nu al gek op hem ben en ik dat even leuk met jullie wou delen. 

 Rex is echt heel erg speels en is in verhouding met Benzey echt een druktemakertje. Dat terwijl Benzey het liefst de hele dag op bed ligt. Verder zal ik niet zoveel onder de foto's zetten want zo wel komen er teksten als "Rex als hij gaapt" "Rex als hij slaapt", maar dat kan je er zelf ook wel even bij verzinnen... Veel kijk plezier :)!
 Maar even heel eerlijk hier is het wel echt een schatje niet?
Wat vinden jullie van Rex? Hebben jullie zelf thuis ook puppies/kittens/honden/katten?

Liefs,
Marielle

Never ever apologise for something that once made you happy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten