maandag 2 juni 2014

DIY: dreamboard

Iedereen heeft wel een droom. Of het nou een droom is om oud te worden, om een eigen huis te hebben of om iets leuks te kopen. Ik kan me niet voorstellen dat je geen dromen hebt. In het artikel van vandaag heb ik een Do It Yourself gemaakt, eigenlijk zou je het niet eens een DIY mogen noemen want zoiets kan iedereen zonder uitleg. Maar ik wou gewoon graag mijn 'bord' laten zien :).
Wat handig is om als eerste te doen is al je dromen op een rijtje zetten. Het leukste is om die dromen in een leuke lettertype te zetten. Dat kun je onder andere doen via dafont.com. Wat ik ook deed was een quote over dromen opzoeken, omdat ik dat leuker vond om als grote titel te doen. Je kan ook gewoon DROMEN groot bovenaan zetten. Je moet zelf even kijken wat je leuk vind.
Daarna is het eigenlijk alleen nog maar een kwestie van plaatjes bij je dromen uitzoeken en dan een groot vel papier nemen (je kan natuurlijk zelf kiezen welke kleur je wilt). En daarna alles op het blad leggen en een beetje kijken hoe het leuk erop zit en dan alles vast lijmen.
Zelf ben ik echt heel blij met het resultaat en ik heb mijn dromenbord dan ook in mijn kamer gehangen. Ik zal al mijn dromen ook nog even heel kort toelichten.

Go to America Omdat Amerika het land is waar veel trends vandaan komen. En omdat ik het gewoon wil zien.
Travel the world Omdat ik de wereld met mijn eigen ogen wil zien.
Stay best friends Omdat deze meiden alle 3 heel veel voor me betekenen. En omdat ik gewoon heel erg met ze kan lachen. Ik zou het echt héél erg zonde vinden als mijn vriendschap met hun zou verwateren.
Keep loving Omdat mijn lieve vriend echt heel belangrijk is voor me. Ik zou me na bijna 9 maanden niet goed meer voor kunnen stellen dat het uit gaat. En als het uit zou gaan dat ik ooit nog zo'n lieve jongen als Sam (lees Sem) zou tegenkomen. Daarbij ben ik gewoon écht gek op hem.
Become a photographer Omdat ik echt gek ben op foto's maken en ik daar heel graag meer mee zou willen doen.
Keep blogging Omdat ik heel erg van bloggen houd en ik het zonde zou vinden als ik er helemaal geen tijd meer voor zou hebben.
Get driving lessons Omdat ik dan kan rijden als dat nodig is en omdat het me echt heel erg leuk lijkt om te doen.
Own a house Omdat ik heel erg graag mijn eigen plek wil hebben. Waar ik kan doen en laten wat ik wil.
Own a polaroid camera Omdat ik ze echt héél erg tof vind!
Read more Omdat ik gek ben op lezen, maar ik maak er bijna geen tijd meer voor vrij...
Meet new people Omdat ik het heel leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten. Vooral als het mensen zijn waar je later goed bevriend mee word.
Study Omdat ik heel graag van de middelbare af wil en wil gaan doen wat ik leuk vind.
Be me Omdat ik denk dat dat het allermoeilijkst is, in een wereld waarin iedereen op elkaar probeert te lijken.
En dit is het resultaat op mijn kamer. Zelf vind ik het echt heel erg leuk geworden, omdat mijn muur er niet meer zo leeg door lijkt. En met die kaarsjes eronder vind ik dat deel van mijn kamer wel af.
Heb jij ooit een dromen/visionbord gemaakt?
Liefs
Marielle
Find your style and embrace it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten