vrijdag 18 juli 2014

Filmreview: love and honor

Soms heb je zo'n film die zo goed is, dat je hem het liefst met iedereen zou willen delen. Of de film love and honor daar wat mij betreft bij zou horen krijg je te lezen in de filmreview van vandaag. Inmiddels is het alweer een tijdje geleden dat ik de film love and honor heb gekocht. (klik hier om naar de shoplog te gaan) Toen ik hem eindelijk had gezien had ik toch wel zo mijn mening erover die ik graag even met jullie wil delen.
De film love and honor gaat over een jongen genaamt Dalton, hij krijgt in Vietnam een brief van zijn vriendin waarin ze schrijft dat het uit is. Zodra de jongens verlof krijgen van het leger vertrekt Dalton samen met zijn maatje Mickey naar het huis waar zijn vriendin Jane woont. Maar ze woont blijkbaar in een huis met anti-oorlogsactivisten en ze worden niet bepaald warm verwelkomt. Mickey wordt verliefd op Candace maar als ze weer terug moeten om nog een half jaar te strijden aan het Vietnamese front.
De film is vermakelijk, maar de verhaallijn is niet heel erg goed. Love and honor is een cliché onder de romantische films, lekker typisch maar prima vermaak op een meidenavondje. Verder is het natuurlijk ook zeker geen straf om naar Liam Hemsworth en Austin Stowell in legeruniformen te kijken dacht ik zo. De film zou ik niet aanraden om te bekijken, de films van Nicolas Sparks zijn toch net wat beter vermaak. Het gemiddelde IMDb cijfer is dan ook een 5,6.
Mocht je toch nieuwsgierig zijn geworden naar de trailer heb ik die hierboven even voor je neergezet.
Liefs,
Marielle