woensdag 9 juli 2014

Happy moments

Iedereen heeft wel eens van die kleine geluksmomentjes, van die kleine dingetjes die ervoor zorgen dat er toch mooi een glimlach rond je lippen komt. Dat zijn de dingen waar ik het meest van houd. Omdat het er zoveel zijn, maar je ze gewoon allemaal even moet leren zien. De afgelopen maand heb ik opgelet bij welke dingetjes ik een glimlach op mijn gezicht kreeg en die dingen heb ik voor jullie op een rijtje gezet.
♡ Schakelen in de auto van mijn vriend (of nou ja de auto van mijn vriend zijn ouders).
♡ Een Day Zero Project doel behaalt hebben.
♡ Veel inspiratie en ook nog eens tijd hebben om te bloggen.
♡ Als een meisje uit je klas zegt dat je een leuke blog hebt, zonder dat je daar ooit eerder over hebt gepraat.
♡ Wanneer een (blog)foto goed is gelukt.
♡ Een jurkje of rokje dragen.
♡ Waterpoloërs (en dan nog leuker: in witte polo's). Ik zou het met alle liefde aan jullie delen, maar ik heb er geen foto van helaas...
♡ Een sms'je krijgen omdat dat specialer is.
♡ Afspreken met vriendinnetjes die je al weer een tijdje niet hebt gezien.
♡ Een echte (verjaardags)kaart kopen of krijgen.
♡ Zomervakantie hebben.
♡ Je schoolboeken mogen inleveren om ze vervolgens nooit meer terug te zien.
♡ Spontane klanten bij de kassa.
♡ Een nachtje héél goed slapen.
♡ Wanneer je salaris wordt gestort.
♡ Nieuwe dingen leren en er beter in worden.
♡ Een film met knappe acteurs kijken.
♡ Leuke blogs ontdekken.
♡ Een warme douche als je je niet lekker voelt.
♡ Mijn plakboek.

Liefs,
Marielle
It's up to 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten