zaterdag 19 juli 2014

Let's talk about Zac Efron

Mijn liefde voor Zac Efron is na hem twee keer te hebben genoemd in een artikel bij Sam wel bekend. Maar aangezien jullie, mijn lieve lezeressen, daar misschien nog niet helemaal van op de hoogte zijn, zal ik in het artikel van vandaag het onderwerp Zac Efron nog even uitgebreid bespreken. Mede omdat ik zwaar inspiratieloos was, maar ook zeker omdat hij toch wel een erg knappe man is.
Zachary David Alexander Efron is geboren op 18 oktober 1987 (26) in San Luis Obispo. Hij heeft een joodse achtergrond maar zegt zelf Agnost te zijn (dat is een stroming die beweerd dat er geen bovennatuurlijke krachten bestaan, omdat dat wetenschappelijk niet aantoonbaar is). Zac heeft een broertje genaamd Dylan Efron, geboren in 1992 (22). En hij mag er wat mij betreft ook zeker wezen. Kijk maar even mee naar een aantal foto's van Dylan en Zac Efron.
 Nou eerlijk is eerlijk hij heeft toch echt wel een leuk koppie! Naast Zac Efron wint hij het net even niet. Maar hij ziet er zeker niet verkeerd uit.
Tja en dan zo zonder shirt is Dylan toch ook wel even heel erg aantrekkelijk, ik bedoel laten we even eerlijk zijn. Helaas is er verder vrij weinig over Dylan te vinden en ook zijn er niet erg veel foto´s in de omloop.
Dus laten we maar verder gaan op Zac Efron. Hij heeft verschillende tatoeages: zo heeft hij op zijn hand YOLO staan (wat ik dan weer een kleine teleurstelling vind) en hij heeft twee veren die door elkaar lopen op zijn rechter bovenarm.
Zac heeft tot nu toe in 16 films gespeeld:
- Miracle run (2004)
- The derby stellion (2005)
- High School Musical (2006)
- If you lived here you'd be home now (2006)
- Hairspray (2007)
- High School Musical 2: Sing it all or nothing (2007)
- High School Musical 3: Senior year (2008)
- Me and Orson Welles (2009)
- 17 Again (2009)
 bron
- Charlie St. Cloud (2010)
- New year's eve (2011)
- The lucky one (2012)
- The paper boy(2012)
- At any price (2012)
- That awkward moment (2014)
- Bad neighboors (2014)

Hiermee sluit ik het artikel over Zac Efron af, ik heb het voor de rest van het jaar wel genoeg over hem gehad.

Liefs,
Marielle
It's your road and yours alone.
Others may walk with you, but no one can walk 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten