woensdag 6 augustus 2014

012 new in: dresses

Zo heb je geen jurkjes en zo heb je er alweer 9! Het word nog wat met me want er beginnen er steeds meer bij te komen. Afgelopen maand heb ik 2 nieuwe jurkjes gekregen. De opa en oma van Sam gaven een feestje en daarvoor wou ik weer eens wat nieuws. Dus wij naar de H&M opzoek naar het perfecte jurkje. Vandaag ga ik de twee leukste jurkjes die wij hadden gevonden (en gekocht) met jullie delen.
De foto is een beetje bewogen maar je kan nog duidelijk zien hoe het jurkje er nou precies uit ziet. De bovenkant van het jurkje zit een stuk strakker dan de onderkant, maar in principe sluit hij perfect aan. De stipjes en het feit dat de onderkant luchtig is zorgt ervoor dat het jurkje lekker speels is. Dit in tegenstelling tot het andere jurkje die ik heb gekregen. Dit jurkje is te koop bij de H&M voor €9,99.
Dit is de achterkant van de jurk en dan ook meteen de eyecatcher. Het kruis op de rug maakt het jurkje net wat meer af. Ik denk dat als de rug gewoon dicht was, de jurk een stuk minder leuk had geweest. Het allerleukste aan de jurk vind ik dat je hem eigenlijk gewoon altijd aan kan. Hij is niet te opvallend, maar ook niet onopvallend. Je kan hem aan naar een verjaardag, maar ook gewoon als je zin hebt om een jurkje aan te trekken.

En dan de andere jurk. Een veel chiquere jurk dan de vorige. Deze jurk is eigenlijk vooral voor speciale gelegenheden. Zoals bepaalde feestdagen of events, maar hij is ook mogelijk voor wat minder leuke aangelegenheden zoals een begrafenis.
De jurk zit strak om het lichaam en bevat een onderjurkje, wat best onhandig kan zijn met het aantrekken. Je moet wel even de tijd hebben voor deze jurk, want even snel aantrekken zit er niet in. Ook deze jurk komt bij de H&M vandaan en was een stukje duurder. Deze jurk kostte €29,99.

Ook bij deze jurk gaat het eigenlijk voornamelijk om de achterkant, er zit een soort gat in het midden en de jurk word verbonden door een wit tussenstuk. Vooral hierdoor lijkt de jurk nog chiquer. Ik ben in ieder geval heel erg blij met beide jurkjes. Wat vinden jullie ervan? 
Liefs,
Marielle
Find someone who knows that you're not perfect. But treats 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten