dinsdag 5 augustus 2014

50 facts about me

Een tijdje geleden (lees: oktober 2013) heb ik de 100 facts about me tag gedaan en nu doe ik dat weer alleen dan met 50 facts. Ik had moeten weten na de 100 facts about me dat ik niet zo makkelijk nog eens 50 feitjes op een rij zou kunnen krijgen. Maar het is wel degelijk gelukt en in het artikel van vandaag kun je alle feitjes even bekijken. Je zult onder andere feitjes tegenkomen zoals: "Ik ben verslaafd aan de app tap pet hotel", "Ik houd ervan als mijn kamer weer schoon en opgeruimd is" en "Ik ben gek op kaarsjes."


001 Ik heb 3 havo twee keer gedaan.
002 Komend schooljaar ga ik naar 4 havo.
003 Ik ben heel erg slecht in afscheid nemen.
004 Ik ben verslaafd aan de app Tap Pet Hotel.
005 Als ik klaar ben met de middelbare school wil ik de studie communicatie studeren.
006 Ik ben van plan meer dan 1 studie te gaan volgen.
007 Terwijl ik dit schrijf heb ik 310 dagen (dat is ruim 10 maanden) een vriend genaamd Sam.
008 Het liefst zit ik in mijn slaapkamer met een kopje thee of chocolademelk, mijn laptop en een stapel t t     tijdschriften/notitieboekjes.
009 Mijn favoriete radiozender is Q-music.
010 Ik heb een tijdje 3 baantjes gehad.
Zie feit 19.
011 Sinds kort werk ik bij de Albert Heijn.
012 Hoe leuk ik het thuis ook heb, ik droom ervan om mijn eigen huisje te hebben.
013 Mijn favoriete hobby's zijn bloggen en fotograferen.
014 Ik zit niet op een sport maar ik speel wel toneel.
015 Toen ik nog op de basisschool zat heb ik op vijf verschillende locaties van één school gezeten.
016 Ik word er altijd heel vrolijk van als mijn kamer weer schoon en opgeruimd is.
017 Ik kan hem alleen echt niet netjes houden.
018 Als ik een artikel schrijf typ ik het liefst op mijn externe toetsenbord.
019 Ik heb twee honden Benzey (7) en Rex (ruim 3 maanden).
020 Lezen is één van mijn favoriete bezigheden.
021 Het lied Try van Colbie Calliat is mijn favoriet op het moment.
022 Ik ben soms nog steeds bang in het donker.
023 Afgelopen schooljaar ben ik over gegaan met 3 zessen, 10 zevens en 2 achten. En ik moet zeggen dat ik daar best trots op ben.
024 Mijn instagram account is @mariellegaalswijk.
025 Het enige dingen waarvoor ik mijn laptop gebruik zijn school en blogs lezen en artikels schrijven.
026 Ik raak snel verslaafd aan series.
027 Mijn favoriete "drankje" is warme chocolademelk. En anders sinaasappelsap (met vruchtvlees).
028 Mijn favoriete plek om te zijn is het strand.
029 Ik ben alles behalve sportief.
030 Ik ben een lijstjes meisje, voor het geval het nog niet duidelijk was ;).
031a Ik ben een beetje maf.
031(b) Gossip Girl en Pretty Little Liars zijn mijn favoriete series.
032 Mijn favoriete ijssmaken zijn citroen en chocola.
033 Ik maak het liefst foto's van de lucht, omdat die zo mooi is.
034 Ik ben gek op kaarsjes.
035 Ooit krijg ik een hond die Simba gaat heten.
036 Mijn favoriete film allertijde is Another Cinderella Story.
037 Ik heb echt ontzettend veel nagellak en ik doe het echt veel te weinig op.
038 Ik ben nog nooit naar een concert geweest.
039 Ook heb ik nog nooit online gewinkeld.
040 Ik kan er heel slecht tegen als mensen tijdens een feestje of gewoon ergens wat drinken met vrienden de hele tijd op hun mobiel zitten alhoewel ik mezelf er ook wel eens op betrap.
041 Ik heb een super kleine familie: 2 tantes, 1 oom, 1 opa, 1 oma, 3 neefjes, 2 nichtjes, 1 vader, 1 moeder, 2 zussen en 1 broertje.
042 De helft van mijn familie zie ik niet.
043 Als ik ouder ben en zelf ook kinderen heb wil ik graag samen met mijn zussen en broer en hun kinderen veel gaan doen.
044 Beloftes zijn heel belangrijk voor me, gewoon omdat ik vind dat ze nagekomen moeten worden.
045 Als mannen spieren hebben vind ik het zeker wel een pluspunt. Maar het is niet dat ik per se val op mannen met spieren. Ik vind zulke hele erge sixpacks ook niet aantrekkelijk.
046 Ik heb nog nooit een bekend persoon "hallo" gezegd en ik heb 1 keer Carlo Boshard (geloof ik) in een winkel zien staan, maar verder heb ik nog nooit een bekend persoon gezien.
047 Ik vind het eigenlijk best leuk als mijn haar nat word door de regen want 9 van de 10 keer ziet het er daarna een stuk leuker uit dan daarvoor.
048 Ik hou van romantiek. Al helemaal als ik net een romantische film heb gezien. Dan heb ik echt behoefte aan wat romantiek.
049 Cassière zijn vind ik leuk. Omdat je zoveel verschillende soorten mensen tegen komt.
050 Mensen kijken vind ik echt heerlijk. Als ik op het station of in de stad ben of dergelijke vind ik het heerlijk om gewoon even mensen te kijken.

Liefs,
Marielle
It's a good day 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten