zondag 3 augustus 2014

Knappe beroemde mannen

Weet je, ik kan er niks aan doen, er zijn gewoon veel knappe mannen op de wereld. En ik ben van mening dat als die er dan toch zijn je het er net zo goed maar even uitgebreid over kan hebben. Alhoewel ik weet dat mijn lieve vriend nu alweer hoofdschuddend kijkt welke mannen ik nu weer uitgezocht heb, weet ik ook dat er een aantal lieve lezeressen zijn die het zeker geen straf zullen vinden om deze mannen voorbij te zien komen. En dan heb ik het onder andere over Liam Hemsworth, Connor Franta en Austin Stowell.

Connor Franta

Veel van jullie zullen hem denk ik wel kennen, samen met JC Caylen zat hij in Our2Life waar hij pas geleden bekend heeft gemaakt te zullen stoppen. Wel heeft hij zijn eigen account ConnorFranta nog gewoon waar hij elke maandag een video plaatst. Connor is op het moment 21 en wordt 22 op 12 september. Klik hier om naar het youtube account te gaan. 
Leuk haar: check. Leuke glimlach: check. Logische wenkbrauwen: check. Goede kledingsmaak: check.
Connor heeft op de een of andere manier gewoon iets schattigs over zich. 

Joey van der Velden

Q-MUUUSSIICCC Q IS GOOD FOR YOOOOUUU. Yep de Nederlandse Joey van der Velden mogelijk bekend van kinderen geen bezwaar of Q-music.
Dit is de foto die je ziet op de site van Q-music in de tijd dat Joey van der Velden te horen is. Dat is op zaterdag en zondag tussen 16:00 en 19:00.
Aangezien er bijna geen leuke foto's van Joey beschikbaar zijn, vind ik dat je gewoon even een aflevering van kinderen geen bezwaar moet kijken om een goede indruk te krijgen van hoe knap Joey is. 

Liam Hemsworth

Dan ben je een film aan het kijken voor de moviechallenge en dan komen er in die film zomaar allemaal knappe jongens in voor. En dan kun je het natuurlijk niet laten om hem even te noemen in je eerst volgende artikel wat met knappe mannen te maken heeft. 
Liam Hemsworth de 24 jarige Australiër begon een televisiecarrière in 2007. Vanaf 2009 is hij in films gaan spelen. Hij heeft onder andere gespeeld in The Hunger Games & THG Catching Fire, The Last Song en Love and Honor.
Op de een of andere manier vind ik Liam echt heel erg knap en totaal niet aantrekkelijk tegelijk. Het ligt denk ik maar net aan de foto.

Robbie Amell

Robert Patrick Amell, 26 jaar oud en geboren in Canada. Ik zag hem voor het eerst in de serie Pretty Little Liars. Maar verder ben ik hem eigenlijk nergens tegen gekomen. Dat wil blijkbaar niks zeggen want hij heeft zeker niet stil gezeten.
Zo heeft Robbie gespeeld in American Pie Presents: Beta House, Picture this, Struck by lightning en The hunters. Verder heeft hij in verschillende series gespeeld. 

Austin Stowell

En dan als laatste de andere jongen die ik voor het eerst heb gezien in Love and Honor. Austin Stowell misschien vind ik Austin wel knapper dan Liam. Ik denk eigenlijk dat dat geen misschien is.
Austin is op het moment 29 jaar. Hij heeft nog niet een hele grote film reputatie, maar ik hoop zeker dat dat nog komt want ik wil hem graag vaker op het "witte doek" zien.
Toch wil ik even duidelijk maken dat ik op het moment maar één jongen echt leuk vind en dat is mijn lieve vriend. En hij is ook de enige die echt alles heeft naar mijn idee. En ik vind het belangrijk om dat nog even duidelijk te maken aan het eind van dit artikel. 
Liefs,
Marielle
If you never chase your dreams, you'll never catch them.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten