dinsdag 2 september 2014

014 New in: H&M jacket

Toen ik in Maastricht was kocht ik eindelijk een nieuwe (normale) jas. Ik had ooit twee jassen die ik aan kon als het niet al te koud was, maar inmiddels vind ik de ene niet meer leuk en op de ander zat dankzij mijn zus een brandgat van een sigaret. Nu heb ik dus weer een nieuwe jas, die ik met liefde met jullie deel. 

De jas kostte €39,99 en is te koop bij H&M. Zelf kocht ik hem voor €29,99 omdat ik nog een cadeaubon ter waarde van tien euro had, toch leuk! :)
Persoonlijk vind ik de jas echt héél erg leuk. Het is een typische Marielle jas, maar hij is in tegenstelling tot mijn oude jas niet bepaald opvallend. Ik denk dat deze jas één van de beste aankoopjes is die ik de afgelopen zomervakantie heb gedaan.
Het leuke aan de jas vind ik het verschil tussen de suède en het leer. Het ziet er een beetje speels uit, maar tegelijkertijd heel volwassen. Nu hoef ik alleen nog maar opzoek naar een nieuwe winterjas...

Liefs,
Marielle
Don't be pushed by your problems.
Be led by 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten