maandag 1 september 2014

Swatch: 298 high line green

De laatste swatch die ik online heb gezet op a touch of Marielle was op 24 april en dus is het zeker wel weer tijd voor wat nieuwe swatches! De komende paar weken zul je mijn lakjes van het merk New York Color (NYC) voorbij zien komen. Vandaag dus dit appelgroene kleurtje, genaamd 298 High Line Green.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik dit lakje kocht en eigenlijk heb ik hem sinds die tijd nooit op gedaan. Groen is eigenlijk niet echt mijn kleur, maar ik zag hem bij een vriendin en toen dacht ik die is leuk! Verder was ik er een beetje van overtuigd dat ik deze wel ging gebruiken bij het creëren van een nailart. Nou niet dus.

Met de lak zelf is in principe niks mis en eigenlijk weet ik aardig wat pluspunten op te noemen over deze lak:
+ Hij is lekker budget hij kost namelijk maar €1,99.
+ De lak dekt in een laag al goed, maar twee laagjes staat toch net wat mooier.
+ Hij kan altijd gedragen worden, behalve in de winter eigenlijk.
+ Het is een lekker apart kleurtje, niet te fel maar ook zeker niet te standaard.
+ Hij is makkelijk verkrijgbaar, namelijk gewoon bij Kruidvat.
De rede dat ik hem dus nog nooit op heb gehad, is dat ik het gewoon niet echt een kleur vind die bij mij past.

Liefs,
Marielle
It's never too late.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten