dinsdag 9 september 2014

015 VKS cadeautjes 2014

Zoals ik in het maandelijkse kletspraatje van Augustus (KLIK HIER) vertelt heb deed ik het afgelopen jaar mee aan het vakantiespel. En op de een of andere manier is het aan het einde van de week alsof je jarig bent geweest want je komt met allemaal lieve cadeautjes thuis.. Die lieve cadeautjes van ongeveer anderhalve week geleden zal ik vandaag met jullie gaan delen.

Als eerst deze leuke kaarsenhouder die ik heb gekregen van Rosa. De houder zat gevuld met allemaal spekjes die Sam heeft opgegeten. Zelf hou ik er namelijk niet zoveel van.
Van Gwen, een super lieve blonde meid, kreeg ik een briefje met daarop de tekst: "Liefe marielle je was een heele liefe leider de spelletjes waaren leuk en ik von je heel lief xxx gwen." Daarnaast kreeg ik een loombandje, waar ik écht oprecht heel erg blij mee ben. Alle leidingen kregen zo'n beetje van die bandjes in de loop van de week. En mijn kinderen kwamen er maar niet mee opdagen. En toen aan het einde van de week kwam Gwen dus zomaar met dit bandje aanzetten. Ik heb echt staan springen en juichen, wat een top cadeautje.
Laura gaf me een zakje met snoep (ze zijn nog niet eens op!!), met een kaartje erbij waarop staat: "Hoi Marielle, Jammer dat het vakantiespel is afgelopen. Ik zal je missen.. Gr en xxx jes Laura."
Veerle heeft het meest mooie briefje gemaakt naar mijn idee. De tekst luidt: "2014 Beste Marieëlle de week is jammer genoeg al voorbij ik vong het leukkkk xxx Veerle wit 165 miljeuprijs" Daarnaast kreeg ik nog een loomcreatie (een vis als ik het goed heb) en twee super mooie lakjes uit de nieuwe collectie van essence.
Ook van Anne kreeg ik een loombandje en daar was ik echt net zo blij mee als met die van Gwen. Op de achterkant van het briefje staat liefs Anne, met een foto van haar erbij. En ik kreeg een super lekkere lolly!
Als laatste kreeg ik van Babs een chocoladereep! Ook heel erg lekker natuurlijk! Ik moet zeggen dat ik hem nog niet eens op heb, wat best een verrassing is.

Nikki en ik hebben alle kinderen zo'n kaartje gegeven als op de eerste foto met de tekst: Lieve (naam), bedankt voor de super gezellige week. We hopen dat je het naar je zin hebt gehad. Liefs Nikki & Marielle vks 2014 groepje 165.  Aan het kaartje hingen twee snoepsleutels, een kersje en een medaille. Omdat alle kindjes uit groepje 165 talentjes waren.

Liefs,
Marielle
Don't give up just because things are hard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten