woensdag 10 september 2014

Random favorieten

Ik ben erachter gekomen dat er regelmatig "favorieten artikelen" online komen op mijn blog, maar dat die artikelen niet een bepaalde naam of categorie hebben. Nu heb ik alle favorieten artikelen onder de naam faves geplaatst (dus ook de oude favorieten artikelen) en staat de teller op 007. In de faves van vandaag zul je verschillende dingen tegen komen uit de categorieën: fashion, beauty & lifestyle.

Mobiel hoesje

Dit hoesje is echt een van mijn favorieten van de afgelopen tijd. Voor mijn mobiel, een samsung galaxy S3, zijn bijna geen leuke/vrolijke/mooie hoesjes verkrijgbaar. Dit hoesje kwam ik echter toevallig tegen bij de V&D en ik was vrijwel meteen verkocht. Het hoesje kostte me 8 euro en is ook verkrijgbaar voor de iPhone 4S.

Chocoladebroodjes

Mijn favoriete eten van de laatste tijd is by far het chcoladebroodje. Ik heb er denk ik de afgelopen zomervakantie zo'n 25 op. Inmiddels ben ik er dan ook al redelijk van afgekickt. Maar die broodjes blijven gewoon echt heel erg lekker! Meestal koop ik ze bij de Albert Heijn of de hoogvliet. Bij de lidl zijn de broodjes echter wel het goedkoopste.  

Trui Vero Moda


Een tijdje geleden kocht ik deze super fijne trui bij de Vero Moda voor €24,95. Ik heb hem sinds ik hem heb iedere keer gedragen zodra hij uit de was kwam. De trui past zo'n beetje overal bij en hij zit gewoon lekker comfortabel. Eigenlijk had de trui perfect geweest als hij er in maat S was, maar aangezien dat niet het geval was heb ik nu een M.

Blond agenda


Ik heb het al eens uitgebreid over mijn agenda gehad, namelijk in een van de Back To School artikelen, mocht je die nog niet gelezen hebben klik dan HIER. Inmiddels gebruik ik mijn agenda al een tijdje en ik ben echt van mening dat dit de fijnste agenda is die ik tot nu toe heb gehad. Misschien komt dat vooral door de wijze waarmee ik erin werk (blauw: huiswerk en afspraken, zwart: overig en werktijden & rood: SO's, MO's en proefwerken). Maar de overzichtelijke planner aan het begin van elke maand werkt er in ieder geval ook zeker aan mee!

Nagellakje

En dan als laatst voor vandaag mijn favoriete nagellakje van de afgelopen tijd. Dit is 185 Candy Crush een mat roze lakje van het merk essence. Ik vind de kleur echt heel erg mooi, maar het feit dat ik hem van een meisje uit mijn ex-vakantiespel groepje heb gekregen maakt het nog net wat specialer.

Liefs,
Marielle
When nothing goes right, go left.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten