maandag 15 september 2014

Fotografie: Lichtjes en autodingen

Het is bijna niet te missen op mijn blog, maar mocht je het nog niet weten: ik ben gek op foto's maken. Ik vind het gewoon heel erg leuk om te doen en de foto's lukken dan ook steeds beter. Dat is dan ook één van de dingen die ik er zo leuk aan vind. In het begin vond ik het echt nog heel lastig om precies de foto te maken zoals ik het in mijn hoofd had. Maar de laatste tijd gaat het steeds een beetje beter. Ik ben nog steeds van mening dat ik veel te weinig foto's maak en ik wil het ook echt meer gaan doen, maar daar moet ik gewoon eens wat vaker de tijd voor gaan nemen! 

Lichtjes

Deze foto is naar mijn mening zo goed gelukt! Ik hield de kaarsenhouder gewoon voor het raam en in het raam weerspiegelde de tekst, waardoor je dit leuke achtergrond effect dus kreeg! Ik ben er echt heel erg blij mee.
De rede dat ik deze foto's zo goed gelukt vind, is dat de achtergrond ook helemaal donker is. En het licht er dus echt uitspat. 

Autodingen

De zon ging onder terwijl wij nog aan het rijden waren. En dan heb je die prachtige wolken ervoor. En dan het feit dat ik niet de lens heb om er een perfecte foto van te maken... Nou dan baal je hoor!
Ik wou al een hele lange tijd een foto maken in de spiegel van de auto. Maar steeds kon het niet omdat ik mijn camera niet mee had als we in een auto zaten. En als ik hem wel bij me had, dacht ik er niet aan... Maar hier is hij en ik vind hem echt heel erg goed gelukt!
Er was een dubbele regenboog en het zag er zo mooi uit, maar ik kreeg het maar niet goed op de foto. Uiteindelijk vind ik het op deze manier nog best leuk geworden. Maar ik baal er wel van dat hij er niet normaal op wou.

Liefs,
Marielle
Sometimes you will never know the true value of a moment until it becomes a memory.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten