vrijdag 12 september 2014

Swatch: 240 midtown

 Vandaag het tweede lakje van de "NYC swatch weken" zoals ik het maar even voor het gemak ga noemen. Het lakje waar ik over ga schrijven vandaag is 240 Midtown, een barbieroze kleurtje. Het zal gewoon weer een hele kleine review worden met twee swatches en de pluspunten van deze lak!
Persoonlijk vind ik het lakje eigenlijk helemaal niet zo mooi. In het flesje vind ik hem er leuker uit zien dan als hij eenmaal op mijn nagels zit. Het is zoals ik al zei een barbieroze kleurtje en dat is eigenlijk gewoon niet zo mijn ding. Dat is dan ook de rede dat ik hem nooit op heb, maar ook de rede dat ik hem met jullie deel!

Alle pluspunten en minpunten op een rij:
+ De lak dekt in een keer goed.
+ De lak is makkelijk verkrijgbaar (Kruidvat).
+ Het is een budget lakje. (€1,99)
+ De kwast is fijn in gebruik.
- De kleur is niet zo mijn ding.
Liefs,
Marielle
As time goes on you'll understand. What lasts, lasts. What doesn't, doesn't.
Time solves most things and what time van't solve, you have to solve yourself.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten