maandag 13 oktober 2014

Roomspiration

Een andere inrichting van mijn kamer: ik wil het al een tijdje. Maar ik heb het gevoel dat als ik mijn kamer ga veranderen dat het er nooit zo uit komt te zien zoals ik het wil. Niet dat ik al een precies beeld in mijn hoofd heb, maar ik weet wel wat ik niet wil. Op weheartit en pinterest heb ik een aantal plaatjes van (slaap)kamers opgezocht en die heb ik voor vandaag in een artikeltje voor jullie gebundeld.

 Één ding wat sowieso in mijn kamer moet komen zijn lampjes. Want die vind ik echt heel erg schattig staan. Verder vind ik zo'n hart met foto's heel erg leuk, maar een beetje te standaard inmiddels. Wat ik ook heel erg leuk vind staan zijn die kledingrekken die je heel vaak op foto's ziet. Maar ik heb lang niet genoeg ruimte om al mijn kleding op één zo'n rek te hangen.
 Op dit moment zit ik erover na te denken om mijn kamer wit te doen met rode accenten, maar ik vraag me af of dat leuk uit zal pakken. Zo'n kast als op de rechterfoto vind ik ook echt erg leuk, maar ik heb daar geen ruimte voor op mijn kamer.
Op de plaatjes hierboven zie je voornamelijk de kleur wit terugkomen. Ik vind dit echt een hele mooie kleur voor in mijn kamer. Omdat eigenlijk alles erbij past en je kamer oogt dan gelijk nog groter.
 Als ik mijn nieuwe kamer heb ben ik van plan om iets op mijn muren te doen. Wat ik precies wil weet ik nog niet, want zoals ik al zei vind ik foto's heel erg leuk. Maar zoals op de middelste afbeelding vind ik het er ook erg leuk uit zien. Ik wil in ieder geval een beetje een studeer/werk kamer maken. Over iets minder dan 2 jaar ga ik studeren en ik wil dat mijn kamer er dan al klaar voor is.
 Ook hier zie je weer heel veel lichtjes terug komen. Wat ik ook echt tof vind is die muur op het plaatje linksboven. Die boom maar dan niet op zo'n manier waarop je kamer heel kinderlijk lijkt. De plankjes van de afbeelding rechtsonder vind ik ook heel mooi. Ik denk dat ik die wil in mijn nieuwe kamer, maar dan is de vraag een beetje wat ik er precies op moet zetten zonder dat het gelijk heel rommelig lijkt.
En die ligbank die je op de afbeelding rechtsboven ziet: die wil ik later in mijn huis. Hoe relaxed is het als je lekker een boekje daar kan liggen lezen of lekker een filmpje kijken op je laptop.

Liefs,
Marielle
Do small things with great 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten