dinsdag 14 oktober 2014

Swatch: 247 prince street

Het is inmiddels alweer even geleden, maar vandaag is hij er weer. Een nieuw swatch-artikel. Of ik nog lang swatches zal delen weet ik nog niet, omdat ik denk dat het misschien niet altijd even interessant is. Ik vind het namelijk steeds leuker om gewoon over dingen uit mijn leven te schrijven. Maar voorlopig hou ik het zoals het nu is en met het nieuwe jaar zullen we wel zien wat voor nieuwe ideeën er verschijnen.
Voor nagellak is paars eigenlijk (naast rood) mijn favoriete kleur. Ik heb me volgens mij nog nooit geuit over de flacons van NYC, maar ik moet zeggen dat ik ze eigenlijk best grappig vind. Niet echt iets bijzonders, maar wat ik wel leuk vind is dat er New York Colour onderaan op de dop 'gedrukt' staat.
Dan nu zoals gewoonlijk de plus en minpunten voor jullie op een rijtje!
+ De lak dekt redelijk goed. Twee laagjes staat echter wel mooier dan één.
+ Hij is verkrijgbaar bij Kruidvat, wat een redelijk gangbare drogist is.
+ Prince Street kost (maar) €1,99.
+ De kwast lakt redelijk fijn en laat geen strepen achter.
+ De kleur vind ik erg mooi.
- De lak droogt niet heel snel, waardoor je snel weer nagellak op je tafel/kleding/schoen hebt zitten. Dit kan echter ook aan mijn geduld liggen. Die heb ik namelijk niet echt met dit soort dingen.
Op deze foto heb ik over de lak nog een glitter topcoat gedaan. Wat ik persoonlijk echt leuk vind staan bij paars. Ik vind vaak als ik een lakje op heb dat het dan een beetje kaal is als ik alleen een kleurtje op heb. Zo'n topcoat maakt het altijd net een beetje af. 

Liefs,
Marielle
Life had a way of testing a persons will, 
either by having nothing happen at all or having everything 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten