donderdag 1 januari 2015

Hoe het komend jaar zal gaan


Allereerst wil ik al mijn lieve lezers en lezeressen een heel erg gelukkig nieuwjaar wensen. Ik wens jullie veel gezondheid, geluk en heel veel nieuwe avonturen toe voor het komende jaar.

Mijn bloglink is door technische problemen gewijzigd. Vanaf nu heet mijn blog atouchofmel! 

Zoals jullie hebben kunnen zien is er een beetje een radiostilte geweest op atouchofmariell de afgelopen twee maanden. Maar wat jullie nu pas kunnen zien, is dat ik eigenlijk helemaal niet heb stil gezeten maar juist heel hard heb gewerkt! Zo heb ik de lay-out aangepast, ben ik een YouTube kanaal begonnen én ben ik op social media veel actiever geworden. In dit artikel zal ik mijn planning en blog-wensen voor het nieuwe jaar aankondigen. En zal ik vertellen waar ik de afgelopen twee maanden allemaal mee bezig ben geweest.
Voor het nieuwe jaar heb ik besloten om een aantal dingen te veranderen op mijn blog. De regelmaat moet terug komen, maar het moet ook niet gaan vervelen. Ik wil bijvoorbeeld geen vast schema voor het arikels dat online gaat komen (maandag: outffit, dinsdag: film of serie etc.), maar wel regelmatig artikels online. Ik heb besloten voort te borduren op waar ik eigenlijk al een beetje mee begonnen was: door de weeks komt er elke dag een artikel, maar in het weekend niet. Ik ben van plan om om de week op vrijdag een video online te zetten, dit echter wel voor zover ik dan red. Ik beloof niks, maar mijn best zal ik er zeker voor doen.

Ik heb de lay-out aangepast, want die hierboven vond ik niet mooi meer. Hij is een beetje kinderlijk naar mijn idee en gewoon niet meer hoe ik mijn lay-out voor me zie. Daarbij vond ik ook dat als ik écht mijn energie in het bloggen wilde gaan steken vanaf dit nieuwe jaar, dat hij er dan ook een beetje professioneler uit moest komen te zien. Naar mijn idee is dat aardig gelukt, ik vind hem nog wel een beetje standaard. Maar dat bekijk ik over een maandje of drie wel weer.

Er zijn ook nog een heleboel dingen die ik graag wil gaan verbeteren op mijn blog. Zo wil ik dat de foto kwaliteit omhoog gaat. Ik heb een prachtige spiegelreflex camera en ik maak gewoon te weinig gebruik van al haar mooie kwaliteiten en bijzonderheden. Ook moeten mijn teksten beter, ze moeten wel lekker leesbaar zijn, maar de zinnen moeten lopen en kloppen. Ik zal proberen op mijn spelling te letten, helaas is dit niet mijn sterkste punt.
Om mijn blog verder te kunnen verbeteren hoop ik dat ik in de loop van de tijd een aantal producten in huis kan halen. Zo wil ik graag een fotobewerkingsprogramma, een macbook met iMovie daarop en ik wil ook héél graag een softbox Check binnenkort een review online. Zodat ik in de donkere dagen ook nog kan filmen en foto's kan maken.
En voor het geval dat je het bent vergeten: dit ben ik. Het is niet mijn charmantste foto, maar ik heb even niks anders ;).

Nog even alles op een rijtje.
De dingen die zijn verdwenen:
- Het Day Zero Project.
- De moviechallenge.
- De balk onder de header die andere pagina's laat zien zoals 'over mij' 'contact/zakelijk' etc.

De dingen die blijven:
- De quotes aan het einde van het artikel.
- Maandag t/m vrijdag een artikel.

De dingen die nieuw zijn:
- Om de week een nieuwe video op vrijdag.
- Sociale media aan het eind van ieder artikel.
- Kwaliteit ver boven kwantiteit.
- Mijn flavicon.
- De lay-out,

Dit was de update voor nu. Ik hoop dat jullie net zoveel zin in het nieuwe jaar hebben als ik. Want ik heb heel veel zin om weer lekker te gaan bloggen en om video's te maken. Kijk gerust verder op mijn blog en hopelijk tot morgen!

Liefs,
Marielle
If you don't try, you won't know.

Volg mij op: YouTube • bloglovin • instagram • twitter 

1 opmerking: