zondag 18 januari 2015

Tag: the secret life of a YouTuber.

Vandaag heb ik een tag voor jullie! Namelijk de 'the secret life of a youtuber'. Sinds twee maanden ongeveer heb ik een YouTube kanaal, maar ik vond de tag heel leuk dus ik wou hem graag delen op mijn blog! Ik ga proberen op zondag een artikel te plaatsen met hierin een video. Het ligt er dan natuurlijk wel een beetje aan of ik de tijd heb gehad om een video te maken, bewerken en uploaden. Maar ik zal mijn best doen! 

Als je de video niet kan bekijken klik dan hier.

De vragen uit de video: 
Hoe lang ben jij al bezig op YouTube?
Op welk moment denk je dat jij gaat stoppen?
Wat vind je het beste aan YouTuber zijn?
Wat vind ik het vervelendste aan youtbe?
Hoeveel opties voor thumbnails maak je?
Wat is je youtube crush?
Wie staat er op mijn collab wishlist?
Wat draag ik op het moment op mijn onderste helft?
Hoe lang doe je erover voor je op record drukt?
Wat is jouw gevoel over de youtube community?
Wat is jouw geheim voor een succesvol kanaal?

Is het een goed idee om mijn video's op één specifieke dag te uploaden, of moet ik het gewoon doen wanneer een video af is?

Liefs,
Marielle
A smile is the best make-up a girl can wear.
Volg mij op: YouTube • bloglovin • instagram • twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten