woensdag 29 juli 2015

Ik wil balayage!

Balayage. Misschien heb je er wel eens van gehoord, misschien ook niet. Balayage heeft namelijk te maken met de manier van het verven van je haar. Bij deze verfmethode wordt een speciale techniek toegepast waardoor je haar in verschillende tinten kunt laten overlopen waardoor het er heel natuurlijk uit ziet. Persoonlijk vind ik het heel erg mooi en eigenlijk wil ik het al heel lang doen. Wat me tegenhoudt is eigenlijk vooral dat het best duur is om te laten doen en aangezien ik niet weet hoe het resultaat wordt... Daar wordt ik altijd een beetje zenuwachtig van. Maar des te meer foto's ik ervan zie des te liever ik naar de kapper wil rennen! 
Ik heb eigenlijk geen idee of ik überhaupt mijn haar op deze manier kan laten verven, misschien is het daar gewoon niet de goede kleur voor ofzo. Het lijkt me gewoon zo ontzettend vet.., Op de foto hierboven zie je trouwens de mooie Lauren Conrad die de Balayage draagt. Hieronder nog een paar inspiratieplaatjes! 

Wat vind jij? Moet ik het gewoon doen of is het eigenlijk maar een duur grapje? 

Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten